SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Trening wytrzymałościowo-siłowy (plan do oceny)

Wysłana -
Witam.



Na początek zaprezentuje trochę siebie i swój staż oraz dotychczasowe osiągnięcia treningowe a następnie przejdę do rzeczy.



Wiek 28

Staż treningowy: 8 lat (w tym przerwa na rehabilitacje i powrót do pełnej sprawności po kontuzji łokcia)
Waga 110 kg
Płaska 130 kg x 1
Mc 160 kg x 1
Przysiad 140 kg x 1

Wyciskanie żołnierskie: 70 kg x 2

Podciąganie na drążku 5 powtórzeń (niestety :( )



Teraz do sedna sprawy. W swoim planie zamierzałem skupić się na wypracowaniu wytrzymałości i siły w następujących konkurencjach: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej ciężaru własnego ciała; podciąganie na drążku; pompki na poręczach, skok w dal z miejsca; brzuszki w ciągu 1 minuty. Opracowałem trzy dniowy plan treningowy polegający na stosowaniu wybranych ćwiczeń na zasadzie treningu obwodowego.



Dzień 1

wyciskanie na płasko - 5 x ciężar własnego ciała
podciaganie na drazku - 5 powtorzeń
wyskoki - 5 x 15
pompki na poręczach - 15 powtorzeń
brzuszki - 15 powtorzeń
całość na trening obwodowy 5 rund
Dzień 2
pompki - 15 powtorzeń
podciaganie na drazku - 5 powtorzeń
wyskoki - 5 x 15
pompki na poręczach - 15 powtorzeń
brzuszki - 15 powtorzeń
całość na trening obwodowy 5 rund
Dzień 3
wyciskanie na płasko - 5 x ciężar własnego ciała
podciaganie na drazku - 5 powtorzeń
wyskoki - 5 x 15
pompki na poręczach - 15 powtorzeń
brzuszki - 15 powtorzeń
całość na trening obwodowy 5 rund

dodatkowo w tygodniu: bieg 5 km - przygotowanie pod test Coopera

Odnosząc się do ilości obwodów i powtórzeń podana tutaj liczba jest ustalona na początek, w czasie ilość powtórzeń a potem liczba obwodów powinna się zwiększać. Obecne oszacowałem na podstawie mojej aktualnej formy.

Teraz następuje pytanie do Was. Czy taki trening będzie mieć przełożenie na zwiększenie powszechnych wyników na których mi zależy? Co ewentualnie można by zmienić i poprawić??

Pozdrawiam i liczę na merytoryczną dyskusję i podpowiedzi. :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na początek mogłoby być, a powiedz mi co z pozostałymi partiami? Na razie odpuszczasz?
Wysłana -
Skąd taki rozrzut zainteresowań, wyciskanie wielokrotne obok skoku w dal? To na jakieś testy do mundurówki?

A ten skok w dal to bezpieczny przy Twojej wadze? I wybacz, ale nie rozumiem. Skok w dal z miejsca to konkurencja robiona aby zmaksymalizować wynik w jednym podejściu, jak Ty chcesz wymaksować daleki skok robiąc serię 15 skoków? Masz w ogóle opanowaną technikę tego baaardzo trudnego ćwiczenia?

Po mojemu źle to rozplanowałeś. Ledwo podciągasz się 5 razy a chcesz robić z tym 5 obwodów i jeszcze więcej?

Zobacz na dziennik gościa o nicku Wycwiel w dziale +35, on robi właśnie takie konkurencje, podpatrz jak on do tego podszedł
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź