SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening silowy a dynamika i szybkosc

Wysłana -
Witam!
Jezeli juz kiedys byl podobny temat to przepraszam ze zakladam podobny ale nie za bardzo wiem jak sie poruszac i odnajdowac tematy na tym forum.

Mam 14 lat, 168 cm wzrostu i 56 kg wagi. Chcialem rozpoczac jakis trening. Wiadomo, zaczely sie wakacje - bardzo dobry czas na zajecie sie soba. Przegladajac forum trafilem na link do Atlasu Cwiczen na kulturystyka.pl i odnalazlem tam polecany dla poczatkujacych i nie majacych dostepu do silowni Trening Domatora. Chcem jak najszybciej zaczac trening. Szczegolnie zalezy mi na zyskaniu masy i lekkim "zaznaczeniu miesni".

Jestem ciekaw czy jak zmieszam Tening Domatora z dostepem do ekspandera z cwiczeniam z hantlami oraz na drazku to czy nie bedzie on zbyt ciezki jak na poczatek?

Ile powtorzen powinienem wykonywac w jednej serii na poczatek? W Atlasie jest napisane ze do zmeczenia ale jezeli pomnoze ilosc cwiczen przez ilosc serii w kazdym to wyjdzie tyle ze chyba nie wytrzymam.

Czy powinienem odzywiac sie w jakis specjalny sposob? Nie chodzi mi o diete bo wiem ze jest niewskazana w moim wieku lecz o witaminy i jakies tam.

Jak powinien wygladac rozklad? Cwiczenie co dwa dni? Podzielenie cwiczen z treningu domatora oraz tych z hantlami i drazkiem na dwa rozne dni? A moze jeszcze inaczej?

Czy trening ten nie zmniejszy mojej dynamiki i szybkosci? Osiagam bardzo dobre wyniki w sporcie ale boje sie czy przez taki trening nie bede wolniej biegal lub nizej skakal?

Prosze o pomoc. Jezeli ktos mi wytlumaczy co to sa SOGi to chetnie dam :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
ĆWICZENIA I ZASADY TRENINGOWE: http://www.kulturystyka.pl/atlas/

JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107470 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź