SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening początkującego

Wysłana -
Witam jestem nowym bywalcem siłowni mam 15 lat, trenuje jakieś 2 tygodnie planem "FBW Sakera" i tu moje pytanie czy mogę zastąpić podciąganie wąsko (bo nie umiem się jeszcze podciągać) ściąganiem drążka do klatki (albo innym ćwiczeniem na najszersze grzbietu) ??

To jest ten plan
TRENING A
Przysiady 5x5
Wyciskanie Leżąc 5x5
Wiosłowanie 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Biceps+Triceps 3x8
Allahy 3x8
Łydki 3x8

TRENING B
Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
Wyciskanie Żołnierskie 5x5
Podciąganie Wąsko 5x5
Wyciskanie Wąsko 3x8
Biceps 3x8
Deska x3
Łydki 3x8



Zmieniony przez - JanKrz w dniu 2018-03-14 18:53:18
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
To daj inverted row wąsko
Wysłana -
Inverted row wcale lekkie nie jest Możesz użyć gum oporowych, które odciążą i trochę pomogą Ci w podciąganiu, możesz użyć specjalnej maszyny do podciągania, jeśli takowa jest dostępna. Możesz pod drążek podłożyć boxa i wspierać się nogami podciągając się w górę, a opuszczać się oporując. Rozwiązań jest sporo
Wysłana -
Pewnie nie będziesz się chciał bawić w gumy, skrzynki itp więc możesz zawsze wyskoczyć (ale nie rób tego na zasadzie skok, po prostu czuj używaj mięśni nawet przy wyskoku) i powoli się opuszczać (~3s.), szybko ogarniesz te 5 podciągnięć.


Zmieniony przez - najdus w dniu 2018-03-14 19:57:56
Wysłana -
No fakt kupa zabawy
Jak ktoś się nie chce 'bawić' to zawsze można przecież przesiedzieć cały dzień w fotelu
Wysłana -
Tak na marginesie to nie jest plan Sakera, tylko praktycznie gotowiec zapozyczony zza granicznego forum z malymi poprawkami.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź