SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening początkującego

Wysłana -
Witam, czy mógłby mi ktoś ułożyć sensowny plan treningowy ? Mam do dyspozycji tylko hantelki, ewentualnie drążęk. Chciałbym ćwiczyć 6x w tygodniu, i najlepiej by było żeby dorzucić do tego bieganie/rower. Dodam, że mam 17 lat, ważę 72kg, mam 182cm wzrostu. Doświadczenie jakieś już mam, ćwiczyłem parę miesięcy ale chciałbym zacząć z nowym planem treningowym. Do treningu chciałbym dorzucić pompki, brzuszki i przysiady z aplikacją "Just 6 weeks"

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Codzienne treningi nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Proponuje trening 3-4 razy w tygodniu
Wysłana -
Adam4476
Witam, czy mógłby mi ktoś ułożyć sensowny plan treningowy ? Mam do dyspozycji tylko hantelki, ewentualnie drążęk. Chciałbym ćwiczyć 6x w tygodniu, i najlepiej by było żeby dorzucić do tego bieganie/rower. Dodam, że mam 17 lat, ważę 72kg, mam 182cm wzrostu. Doświadczenie jakieś już mam, ćwiczyłem parę miesięcy ale chciałbym zacząć z nowym planem treningowym. Do treningu chciałbym dorzucić pompki, brzuszki i przysiady z aplikacją "Just 6 weeks"


A jakie masz cele w tym codziennym trenowaniu. Bo nic o tym nie napisałeś niestety.
Wysłana -
Jeśli chcesz rozwijać masę to zapomnij o codziennych treningach i aplikacjach typu just 6 weeks.
Wysłana -
Chciałbym poprawić siłę no i co za tym idzie wygląd. A więc trening 3-4 razy w tygodniu. Proponujecie jakiś plan treningowy ?
Wysłana -
Tak, plan z tematu podwieszonego pierwszy rok treningów. Etap 3 lub 4.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź