SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening pośladków

Wysłana -
Siema
Koleżanka poprosila mnke zebym jej ulozyl plan na pośladki, ale ja kompletnie sie natl trejingu tej partii nie znam bo jej nie trenuje ;D
Mozecie mi podać główne zalozenia treningu pośladków i jakis plan treningowy na początek? Ona ma 16 lat średniego wzrostu sredniej wagi ani drobnej budowy ani masywnej no taka po połowie.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
skopiuj od dziewczyn które brały udział w projekcie na pośladki
http://www.sfd.pl/BAD_ASS_SQUAD__karolcia3008-t1120556.html

Takich dzienników jeszcze było kilka


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-03-10 20:32:47
Wysłana -
cwiczenie samych posladków to slaby pomysł. plan musi uwzględniać całe ciało. oprócz planów w.j. z linku powyzej jeszcze inny fajny plan: http://www.sfd.pl/art/Fitwoman_uroda_/Trening_na_zgrabne_pośladki__podejmij_wyzwanie_z_SFD-a1027.html 
Wysłana -
Troche to skomplikowane :/ nie da rady czegoś prostszego mniej ćwiczeń?
Wysłana -
Nie wiem po co dziewczynie umięśnione ręce albo plecy, jak ladnie wyglądają pośladki i uda a góra wygląda normalnie jak u kazdej dziewczyny sredniej budowy to jest dobrze.

Przysiad klasyczny 4x12
Wykroki 4x12
Wznosy bioder (hip thrust) 4x12

Starczą takie 3 cwiczenia 3x w tygodniu?
Wysłana -
Sylwetka ma wyglądać proporcjonalnie skupianie się na jednej partii się mija z celem.

te 3 starczą jak na początek.
Wysłana -
No tak ale w przypadku dziewczyny jaki ma sens większy biceps albo plecy? I tak nie urosną duze przeciez kobiety genetycznie mają mniej włókien mięśniowych, a duzy okrągły tyłek wyglada bardzo dobrze
Wysłana -
wielka dupa i nogi zapałki? :)spokojnie..., na wykonywaniu 1 ćwiczenia na partię góry raz w tyg. żadna kobieta się nie rozrośnie (facet zresztą też), to tylko urban legend. chodzi o to, że ćwiczenie jednej wybiórczej partii to prośba o kłopoty. ciało ma się rozwijać harmonijnie i proporcjonalnie. no a poza tym ćwiczenia to tylko częśc układanki - żeby coś zbudować koleżanka musi jeść ponad zapotrzebowanie lub na 0 co najmniej.
Wysłana -
Akurat większe plecy u kobiety mają sens - poprawiają proporcje sylwetki - podkreślają talię, budują sylwetkę klepsydry.
Wysłana -
Pupa jest apetyczna ale jak cała sylwetka też będzie.
Wysłana -
Nie chodzi tylko o kwestie wielkości danej partii ale i kwestię wyglądu, jędrności itd Warto trenować całe ciało.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź