SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening ogólnyz uwzględnieniem brzucha i ud

Wysłana -
Witajcie. Jestem świadomy, że takich tematów powstaje tutaj setki. Ale jednak dołożę i swój. Może jest gdzieś przypięty jakiś post z gotową już odpowiedzią, nie obrażę się jeśli ktoś go wstawi.
Przechodząc do sedna. Chciałbym prosić Was o jakieś wskazówki i przykłądowe ćwiczenia jakie można robić w domu aby poprawić swoją ogólną kondycję i wytrzymałość, a także żeby spalić trochę tłuszczu z brzucha i ud, a przy okazji ukazać skrywane pod tłuszczykiem mięśnie. Mam możliwość trenowania w domu jak i na basenie. Na siłownię nie chciałbym się narazie nastawiać, może po jakimś czasie. Podsumowując już chciałbym się dowiedzieć na jaki styl pływacki postawić i jakie ćwiczenia do tego wykonywać w domu, aby osiągnąc zamierzone efekty (tj. wyszczuplenie ud, brzucha oraz uwidocznienie mięśni tychże miejsc). O klatkę i barki się nie martwię, gdyż przy pływaniu napewno swoje dostaną. Coś o mnie: wiek 19 l., wzrost 181 cm, waga 67-68kg.


Zmieniony przez - Fallen98 w dniu 2018-02-06 13:39:16
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
http://www.sfd.pl/Trening_w_domu-f308.html
tematy z pinezką to tzw tematy podwieszone, tam masz gotowe plany domatora.
Najlepiej kraul, najbardziej wymagający będzie.
Wysłana -
Jakiś trening domatora powinien być wsytarczający i dać efekty. Na basenie styl dowolny ważne żeby pływać no i oczywiście do tego odżywianie trzeba dopiąć.
Wysłana -
Ok, dzięki za informacje. A jakąs suplementację zalecacie? Natknąłem się na temat, w którym ktoś pisał również o pływaniu i o tym, że ta część jego znajomych która zaczęła suplementację podczas treningów miała o wiele lepsze efekty.


Zmieniony przez - Fallen98 w dniu 2018-02-06 15:41:02
Wysłana -
Fallen98
Ok, dzięki za informacje. A jakąs suplementację zalecacie? Natknąłem się na temat, w którym ktoś pisał również o pływaniu i o tym, że ta część jego znajomych która zaczęła suplementację podczas treningów miała o wiele lepsze efekty.



Zmieniony przez - Fallen98 w dniu 2018-02-06 15:41:02


Suplementacja to mały dodatek do pozostałych najważniejszych elementów trening, dieta, regeneracja. Ja te rzeczy ogarniesz to można sobie o suplementacji pomyśleć.
Wysłana -
Masz niedowagę, o jakim wyszczupleniu ud tu mowa? Jesteś wysoki i chudy patyczak a piszesz jak modelka z mediolanu

Ogarnij dietę, regularne, zdrowe odżywianie i sen o normalnych porach

Styl pływacki to Ci ogarnie trener/instruktor pływania

Suplementy przy pływaniu rekreacyjnym zbędne, przy treningu domatora - zbędne. Zdrowe odżywianie i 4-5 pełnowartościowych posiłków dziennie - niczego więcej Ci na razie nie potrzeba
Wysłana -
Nie przesadzajmy. Wagi nie chcę zmniejszać, a nawet jak nabiorę masy mięśniowej to się nie obrażę. Ale cóż, zobaczymy jak wyjdzie z tym basenem i ćwiczeniem w domu. Dzięki za pomoc.
Wysłana -
Jeśli chcesz pływać na poważnie to musisz współpracować z trenerem. Samemu techniki nie zalapieszz.
Wysłana -
Wystarczy mi, że nauczę się pływać (tak, nie umiem nadal). A później mam nadzieję, że w miarę sukcesywnego pływania i treningu w domu mięśnie się "ruszą".
Wysłana -
Fallen98
Wystarczy mi, że nauczę się pływać (tak, nie umiem nadal). A później mam nadzieję, że w miarę sukcesywnego pływania i treningu w domu mięśnie się "ruszą".


Jak dasz radę to z jakimś instruktorem nauki pływania bo jak się raz porządnie nauczysz to zostanie Ci na zawsze
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź