SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Trening na wyskok+fbw

Wysłana -
Witam, od 12 lat uprawiam koszykówkę(10 lat zawodowo , teraz amatorsko).Zdecydowałem się, że te wakacje chciałbym na maxa przepracować w kwesti wyskoku jak i sylwetki, dlatego postanowiłem ułożyć sobie 4 plany treningowe,z których będę korzystał na tych wakacjach.

Dwa plany to przekształcone fbw sakera z wyłączonymi ćwiczeniami na nogi i wszystko związane z wyskokiem.

I teraz pytania:
Jak ułożyć w miarę dobry trening na wyskok siłowy jak i dynamiczny biorąc pod uwagę, że mam zamiar trenować 5 razy w tygodniu na siłowni z czego 2 razy fbw.
Czy kreatyna dodatkowo przyśpieszy efekty i zwiększy progres ?
Czy te gotowe treningi w stylu TRENING HANSA jest dobrym pomysłem jak się ma zamiar tak często ćwiczyć?

Coś o mnie:
Wiek:18
Wzrost:183
Waga:73
Staż na siłowni:6 miesięcy
Suplementacja:Jedynie białko i gainer, teraz planowana również kreatyna
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
W wieku 18 lat 10 lat trenowałeś zawodowo kosza? Byłeś zawodowcem w wieku 8 lat? I po 10 latach zawodostwa pytasz o trening na wyskok mając pół roku stażu na siłowni? O czym Ty w ogóle mówisz chłopie?
Wysłana -
W wieku 8 lat rozpoczęły się treningi gry w kosza.
Jak już było treningi na siłowni były to ćwiczenia pod bazę na TRXach, gryfach bez ciężaru, ect.
Zresztą nigdy grając w kosza nie miałem w planach trenować na siłowni 4/5 razy w tygodniu dlatego te pytania.
Od pół roku chodząc na siłownię starałem się skupiać głównie na sile i sylwetce w przeciwieństwie do tego co robiłem na siłowni (jak tak to można nazwać) przez te 10 lat.











Zmieniony przez - posirPL2000 w dniu 2018-06-25 11:44:40
Wysłana -
Jak 4 plany? Dlaczego 4? Wystarczy 1 dobrze zrobiony. Kreatyna nic Ci nie da jedynie zaleje wodą w Twoim przypadku. Trening hansa nie jest dobrym pomysłem dlatego, że lepiej zrobic indywidualnie dopasowany plan.
Wysłana -
W takim razie jak taki 1 dobrze zrobiony plan ułożyć, by było w nim wszystko czego potrzebuję czyli i trening fbw i trening pod wyskok(siłowy i dynamiczny).
Wysłana -
Tutaj nikt planu Ci nie ułoży tu jedynie można pomóc zmodyfikować jeżeli już masz zrobiony, skoro wiesz czego potrzebujesz czyli FBW i trening pod wyskok to poukładaj sam to co uda Ci sie zrobić wklej go i wtedy ewentualne poprawki ktoś tutaj Ci pomoże skorygować.
Wysłana -
Dobra, dzięki wielki. Jak uda mi się coś ułożyć to dam do oceny :D
Wysłana -
W książce dotyczącej treningu siatkówki mam taki plan na dynamikę:
1. rwanie
2. zarzut z podrzutem
3. przysiad ze sztangą
4. military press
wszytko 5 serii.
Wysłana -
Rwanie i zarzut poprawią dynamikę....o ile będą wykonywane poprawnie, a z tym już większośc ma problem.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź