SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Trening na rzeźbę

Wysłana -
Witam. Mam 38 lat. Ćwiczę od kilku lat ale z przerwami. Od jakiegoś roku ćwiczę z dopiętą dietą treningiem push/pull/legs, który bardzo dobrze się sprawdzał. Od jutra chcę zacząć redukcję która będzie trwała do końca lipca. poradźcie proszę która metoda będzie lepsza. Mam na myśli kontynuację treningu push/pull/legs lub zmianę na split 4 dniowy trenując każdą parię raz w tygodniu. Proszę Was o pomoc. Pozdrawiam

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja właśnie robie redukcje i lece 4 dniowym planem. Wciągu 2tyg spadło 4 kg wiec nie jest zle :)
W każdy dzień wykonuje trening na 2 partie mięśni.

Zmieniony przez - Reyo w dniu 2017-05-21 14:01:18
Wysłana -
Ok. Jaki trening stosowałeś do tej pory i jak długo już trenujesz jeśli mogę spytać? Wypowie się ktoś jeszcze?
Wysłana -
Wcześniej ćwiczyłem normalnym treningiem fbw 3dniowym lecz z przerwami i bez diety więc efekty były słabe, dlatego też tamtego czasu treningowego nie ma co liczyć
Co do aktualnego treningu to robie trening 4 dniowy redukcyjny jak wcześniej wspomniałem i ćwiczę nim od 7 maja.
Pn : Klata+bicek
Wt : Nogi
Środa : przerwa lecz, lecz cardio staram sie robić :)
Czw : Barki+Triceps
Pt : Plecy + Brzuch

Cardio staram sie robić jak najwięcej, zależy ile mam na to czasu, bo ostatnio jestem trochę zajęty.

Zmieniony przez - Reyo w dniu 2017-05-21 19:03:12

Zmieniony przez - Reyo w dniu 2017-05-21 19:03:57
Wysłana -
jak daje dobre efekty to możesz kontynuować także i na redukcji, ważne jest jednak aby nie trenować ciągle w ten sam sposób zbyt długo, niemal w nieskończoność
Wysłana -
Do tej pory trzymałem się raczej podstaw. Tak myślę może na redukcji wprowadzić może np. superserie itp.?
Wysłana -