SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening na redukcję dla początkującego

Wysłana -
Witam,
Same konkrety.
Staż na siłowni: 2 miesiące
Ćwiczenia na początku pusch and pull, potem luźne ftb bez planu. Wyciskanie sztangi, uginanie ramion, francuskie siedząc, martwy klasyczny, przysiad z sztangą, brzuszki z obciążeniem oraz wiosłowanie i tak 3 razy w tygodniu. Trzymam dietę redukcyjną. Z supli omega 3 i aakg przed treningiem. Odczułem progres na klatkę zaczynając około 50kg do 80kg.
I moje pytanie, jaki plan teraz najlepiej wprowadzać ?
Wzrost 182
Waga 89


Zmieniony przez - pablore w dniu 2018-07-10 00:17:11

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie ma planu na redukcje, po prostu zmien jedzenie i plan daj bardziej intensywny walnij sobie FBW jak nie masz stażu i waga Ci zleci tylko i wyłącznie jak bedziesz na obniżce kalorycznej. PS: push przez samo H w jezyku angielskim nie ma praktycznie wcale CH.
Wysłana -
Na początki najlepiej sprawdza się plan FBW

http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html 
Wysłana -
ze stażem 2 miesiące nie ma co ustalać czegoś konkretnego http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
Wysłana -
Na obniżce jestem i to sporo bo około 500-600 kalorii. Co do treningu dzięki za radę. Mam pytanie jeszcze ponieważ trochę czytałem że warto brać kreatynę na redukcji, warto brać z rana czy póki co dać sobie spokój ?
Wysłana -
warto ale nie przy stażu 2 miesiace, potrenuj i odżywiaj się z głową a efekty same przyjdą, masz czas na suple jeszcze
Wysłana -
pablore
Na obniżce jestem i to sporo bo około 500-600 kalorii. Co do treningu dzięki za radę. Mam pytanie jeszcze ponieważ trochę czytałem że warto brać kreatynę na redukcji, warto brać z rana czy póki co dać sobie spokój ?


Kreatynę sobie odpuść bo nie jest Ci potrzebna. Natomiast ujemny bilans też nie może być za duży bo jak redukcja trochę przystanie to nie będziesz mieć z czego później ucinać.
Wysłana -
Ok, dzięki i wszystko już wiem...
Czasem po treningu mam uczucie ciężkości nóg i bolące kolana, to normalne zakwasy ? Dodam że mam stojąca pracę przez 10h, jako doradca klienta więc nie dźwigam ale dużo się przemieszczam.
Wysłana -
Może po prostu zmęczenie dzienna praca + trening. A takie uczucie ustępuje jak odpoczniesz?
Wysłana -
rion10
Może po prostu zmęczenie dzienna praca + trening. A takie uczucie ustępuje jak odpoczniesz?


Jak weekend mam wolny lub 2 dni i trochę się poobijam to ustępuje ale w tygodniu cały czas raczej mam ociężałe nogi.
Wysłana -
pablore
rion10
Może po prostu zmęczenie dzienna praca + trening. A takie uczucie ustępuje jak odpoczniesz?


Jak weekend mam wolny lub 2 dni i trochę się poobijam to ustępuje ale w tygodniu cały czas raczej mam ociężałe nogi.


To najprawdopodobniej przemęczone po prostu. Warto też od czasu do czasu odpoczywając dać nogi na podwyższenie
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź