SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Trening na mase dla początkującego

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Męzczyzn
Wiek 26
Waga 79kg
Wzrost 192cm
Cel treningowy masa
Staż treningowy na siłowni kiedys cwiczylem pol roku,ogolnie sporty cale zycie uprawiam, teraz od miesiaca cwicze
Uprawiane inne sporty dodatkowo we wtorek pilka nozna + w piątek basen + raz w tygodniu tenis ziemny
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) domowa silownia,laweczka,sztanga,hantle,obciazenie
Dieta Jest w miare
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) brak mozliwosci przysiadow robienia(cos mnie boli,choc teraz zaczalem z mniejszym ciezarem i jest ok)
Zażywane suplementy bialko,carbo,witaminy
Ostatnio przerabiany plan fbw,aktualny
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) nie mierzylem dokladnie ale niewiele;)
Wysłana -
Witam, najpierw kilka slow o sobie oprócz ankiety,jestem ektomorfikiem, kiedyś cwiczylem na siłowni pol roku i wielokrotnie zaczynałem ale zawsze po około miesiącu przerywałem ćwiczenia( brak motywacji),teraz się biore za siebie na poważnie ,cwicze dopiero 1 miesiąc takim planem:

Przysiad ze sztangielką 4x12/10/10/8
Wyciskanie sztangi płasko 4x 12/10/10/8
Martwy ciąg 4x 12/10/10/8
Military press siedząc przed siebie 4x 12/10/10/8
Wyciskanie francuskie sztangielką 3x 12/10/8
Uginanie ramion ze sztanga prosta 3x 12/10/8
Wspiecia na palce ze sztanga -lydki 2x20
Brzuch

cwicze tym planem 1miesiac dopiero
cwicze w czwartek, sob oraz pon , we wtorek gram na hali w pilke nozna(ale pod koniec marca koncze już granie) + dodatkowo raz w dzień wolny gram w tenisa ziemnego 1h oraz w piątek jestem na basenie + sauny. Przysiadow nie mogę robic z dużym obciążeniem cos mnie boli,to jest jedyne cwiczenie,choc teraz zaczalem to robic i wszystko jest ok ale na razie z sama sztanga i 10kg tylko,dodatkowo z powyższego planu dalem wykroki 3serie i tyle się zmienilo(dopiero 2treningi). Ogolnie myslalem wlasnie tak żeby tym planem jeszcze miesiąc dzialac( tylko te nogi dac te przysiady i wykroki) a pod koniec kwietnia dac split 4dniowy + kreatynę+ aakg .Co o tym myślicie?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Po co Ci aakg ? Podaj jeden rozsądny powód.


Martwy ciąg bym robił zamiennie z podciąganiem na drązku bądź wiosłowaniem. Na uda wybierz również jedno ćwiczenie.
Wysłana -
co Cie boli podczas wykonywania siadow? z czym dokladnie jest problem?
Wysłana -
AAKg - kolega mi doradzil żeby polaczyc to z kreatyna.
Wysłana -
i o wykonywanie przesiadow-cos w pachwinach ale już jest coraz lepiej,tylko przy tym cwiczeniu jest ten bol
Wysłana -
aakg- kolega mi doradzil aby to polaczyc z kreatyna
Wysłana -
mozna, jednak arginina daje glownie efrekt wspomagajacy synteze NO lepszym rozwiazaniem bylby dodatek beta-alaniny
Wysłana -
rozumiem wiec tak zrobie, beta alanina, a jak odnośnie planu?
Wysłana -
ronie napisal co jest do poprawy
napisz tez co Cie boli podczas siadu
Wysłana -
tak jak napisałem wyżej,przeczytaj,troche pachwina choć już się poprawia i tylko przy przysiadzie jest bol
Wysłana -
Arginina jedynie zwiększa pompę a początkujący nie ma co pompować, więc dla mnie bez sensu. Z kreatyną również bym się wstrzymał ,bo i tak będziesz rósł jak na drożdżach.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź