SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Trening na mase dla początkującego

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Męzczyzn
Wiek 26
Waga 79kg
Wzrost 192cm
Cel treningowy masa
Staż treningowy na siłowni kiedys cwiczylem pol roku,ogolnie sporty cale zycie uprawiam, teraz od miesiaca cwicze
Uprawiane inne sporty dodatkowo we wtorek pilka nozna + w piątek basen + raz w tygodniu tenis ziemny
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) domowa silownia,laweczka,sztanga,hantle,obciazenie
Dieta Jest w miare
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) brak mozliwosci przysiadow robienia(cos mnie boli,choc teraz zaczalem z mniejszym ciezarem i jest ok)
Zażywane suplementy bialko,carbo,witaminy
Ostatnio przerabiany plan fbw,aktualny
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) nie mierzylem dokladnie ale niewiele;)
Wysłana -
rozumiem, ew sama kreatynę ,chciałbym zwiekszyc możliwości, cm3 czy mono bardziej?
Wysłana -
Mono w zupełności wystarczy.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź