SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Trening na mase

Wysłana -
Jestem obecnie na masie i cwicze sposobem 12,10,8,6 lub troche mniej powtorzen. Czy na triceps, biceps oraz barki powinienem robic od 10 do 20 powtórzeń na serie i mimo to bede progresowac? Na redukcji robie sile, 5 cwiczen 5 serii po 5 powtorzeń
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj,
a co za tym ma przemawiać by robić takie ilości powtórzeń na te wybrane partie? Wiadome, można przeplatać okresy z wyższymi zakresami powtórzeń i z niższymi
Wysłana -
Pisalem w poscie wczesniej, ze kilku zawodnikow preferuje spora ilosc powtorzen na barki, biceps, triceps z racji tego ze te miesnie skladaja sie w wiekszosci z wlokien czerwonych ale nie jest to regula u kazdego, trzeba sie wyczuc co nam przynosi efekt. Najlepiej sprobowac
Pozdrawiam.
Wysłana -
Nie neguję
Dlatego napisałem, że warto przeplatać, kombinować, szukać
Wysłana -
Powyżej 15 powtórzeń sensu nie ma jeśli celem jest budowanie masy mięsniowej, chyba że w krótkich mikrocyklach jako element zaskoczenia lub w dropsetach czy regresji.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź