SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na bicepsy (PROBLEM)

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 478

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 0
Mam 17 lat, jestem osobą początkującą i chciałbym się dowiedzieć jakie najlepiej robić ćwiczenia na biceps i też mam problem z tym że mam w prawej ręcę nadgarstek przestawiony ale da się ćwiczyć i jest duża proporcjonalność między lewa a prawą bo lewa lepiej wygląda i chciałbym na prawej się skupić. I od jakiej kolejności zacząć ;) Zazwyczaj robię trening od 1) Biceps na bramie (Wyciąg z dołu) 2) uginanie ramion z hantlami stojąć 3) uginanie ramion ze sztanga 4) Zginanie przedramion (Wyciąg z góry) 5) Młotki. I robię tak po 10x3 .. i nie wiem czy dobrze czy nie ;/ A chciałbym od podstaw go dobrze zrobić.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3035 Napisanych postów 51766 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349858
Jak jesteś osobą początkującą, to skup się na trening FBW, split zostaw na czas jak już będziesz bardziej zaawansowany. 5 ćwiczeń na biceps to pomyłka.

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 0
Ale już miałem, praktycznie rok mija odkąd trenuje na siłowni ale większość to była redukcja i spalanie tkanki a teraz się skupiam na masie mięśniowej i chciałbym dobrze robić też ten biceps
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie