SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening nóg i pośladków

Wysłana -
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.
Wysłana -
Wystarczy w zupełności jak jest priorytet na pośladki to na nich się skupiasz, resztę trenujesz na podtrzymanie
Wysłana -
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?
Wysłana -
BlueberryGirl
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?


To zacznijmy od drugiej strony jak aktualnie wygląda dieta Twoja jesteś na dodatnim bilansie?
Wysłana -
Moim celem jest przytycie. Obecnie ważę 50kg przy 165cm wzrostu, ale chciałabym przytyć tak do 53kg - szczerze mówiąc, to czuję się trochę za chuda
A z tym dodatnim bilansem to różnie bywa - co jakiś czas zwiększam swoje porcje jedzenia, ale waga dalej stoi czyli chyba dalej jem za mało
Wysłana -
W takim razie z treningiem wszystko jest ok, ale musisz miskę dopiąć bo w innym wypadku bez sensu jest robienie prio na pośladki skoro one nie będą mieć możliwości rozwoju bez michy dobrej będzie kicha
Wysłana -
BlueberryGirl
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?



4 treningi w tygodniu w zupełności starszą.
Wysłana -
ronie220
BlueberryGirl
ronie220
Troche przekombinowany ale powinno być ok.

Na góre po jednym ćwiczeniu na klatkę, plecy, barki i ramiona.3-4 serie i wystarczy.


To mam poświęcić tylko jeden dzień na trening górnych partii? Bo chciałam ogólnie trenować 5 razy w tygodniu - tak jak pisałam wcześniej 3 treningi poświęcić na nogi i pośladki, a 2 treningi na górne partie (plecy + biceps oraz barki + triceps). Czy może 2 treningi na górne partie to będzie dla mnie zbyt dużo, jeżeli nie chce rozbudować tych partii?



4 treningi w tygodniu w zupełności starszą.


A dlaczego 5 treningów to Twoim zdaniem zbyt dużo? I jak uważasz powinnam trenować: 3 razy w tygodniu nogi i pośladki, 1 raz w tygodniu cała góra czy inaczej?
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź