SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Trening klaty na mase. Będą sogi :)

Wysłana -
No więc tak :
wyciskam 60kg
8 razy wezme 50kg
2 miesiace ćwiczyłem treningiem na siłe 5 seri po 10-8-6-4-2-1 powtórzeń a teraz chciałbym zacząc trenować na mase ale nie wiem zabardzo jak.
Myślałem nad tym po przeczytaniu postów i ogólnie
8-10 seri po 10-12 powórzeń mniejszymi ciężarami (44-48kg)
Co wy o tym sądzicie?
Jeśli źle to mi pomóżcie ułożyć typowy plan na mase klaty !
THX

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
to znaczy ja jestem zwolennikiem takiej teorii ze duże mięśnie to silne mięśnie i dlatego ja bym ci polecał taki trening :

wyciskanie sztangi na płaskiej - 4 serie po 6-8 powtórzeń
wyciskanie sztangielek na skosie / wymiennie co trening / rozpiętki na skosie - 4 serie po 6-8 powtórzeń

jestem pewien że to powinno wystarczyć - skup sie na tych ćwiczeniach i baje git

jeśli zdarzyła by się sytuacja że będziesz czuł pewien niedosyt i niedotrenowanie to możesz na koniec dodać bramę ( ściąganie linek wyciągu górnego ) 2 serie na dobicie , nie pisze ile powtórzeń bo co do tego ćwiczenia to ja sam lubie różne ociążenie nakładać i jade z nim do końca , do załamania , obie serie

tyle , jak masz jakieś pytania to pytaj

narqua
Wysłana -
hmm...do dzięki!popytam sie jeszcze wiary i coś tam skombinuje sobie :D
Wysłana -
ja bym polecał
1.Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej 12-10-10-8
2.Wyciskanie leżąc na ławce skośnej-sztangielki 12-10-10-8
3.Rozpiętki na ławce poziomej 10-10-10-10
Wysłana -
WITAM Jaką szerokość chwytu mam stosować przy wyciskaniu?Szerszy chwyt buduje zewnętrzną część,klatki a węższy bardziej wewntrzną część,chyba mam racje Tak??
Wysłana -
sowczen , o tym była dyskusja , poczytaj tu http://www.sfd.pl/temat144512/

jaki chwyt , jesli chcesz przez wyciskanie bardziej położyć nacisk na klatke to trzymaj szeroko , im wężej to bardziej troceps - to chyba już wiesz

na reszte pytań masz odpowiedź pod linkiem który ci podałem
Wysłana -
paka - jezeli zalezy Ci na masie to rob 4 serie po 12,10,8,8 powtorzen - ale dopiero ostatnia seria z progresja i to max 2 razy !
Zacznij od skosu - najlepiej hanklami gdzyz wtedy miesien mozna bardziej rozciagnac ! Pozniej plaska - hankle ; rozpietki i na koniec proponuje przenoszenie hankla za glowe w lezeniu na lawce prostej (patrz Atlas) - to cwiczenie powieksza obwod klatki i jest moim zdaniem the best (pamietaj o oddychaniu i odpowiednim ciezarze!) nie musze chyba wspominac o diecie, piciu duzej ilosci wody i odpoczynku ! Pozdrawiam i zycze duzych przyrostow !
Wysłana -
dzięki zobacze co da sie zrobić.
jest problem bo nie mam dwóch hantelków i co teraz?
a tak wogule to nie mam diety ale dzinnie jem dużo sera zółtego,150g fileta z kurczaka,250g ziemniaków,czasami pije mleko lub mleko w proszku,5 bułek dziennie i czasami jajecznica z 3 jajek... no i tak to wygląda
Wysłana -
paka - jezeli zalezy Ci na masie to rob 4 serie po 12,10,8,8 powtorzen - ale dopiero ostatnia seria z progresja i to max 2 razy !


O CO CHODZI Z TĄ PROGRESJĄ ???
Wysłana -
Progresja - dokladanie obciazen - a wczesniej zle to ujalem - dokladaj do kazdej serii wie=kszy ciezar - a w ostatniej rob wymuszone powtorzenie - czyli z pomoca kumpla :)
Wysłana -
aha dzieki pietiaaa
z 2 miechy tak potrenuje i zobaczymy jakie będą efekty
i mam jeszcze jedno pytanko? teraz wyciskam 60kg to do września 70kg dam rade?przypomne że zacząłem ćwiczyć w tym roku w marcu i wyciskałem 43kg.
chciałbym dojechać do 70 bez zadnych odżywek ale to może byc trudne bo nie mam zabardzo diety ale w ciągu dnia jem 4 posiłki i około 100g białka
mam 52kg.moge wstawić fotki bo 28.V.2004 robiłem sobie fotki

prosze o odpowiedź
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź