SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening kalistenika

Wysłana -
Witam! Mam 16 lat cwicze od 2 lat, w wiekszosci byla to silownia, lecz teraz nabawilem sie kontuzji.. wypukliny na krwgoslupie ledzwiowym, fizjo powiedzial ze z masa wlasnego ciala moge cwiczyc, moglby ktos pomoc w ulozeniu dla mnie planu, glownie w oparciu na cwiczeniach z masa wlasnego ciala ewentualnie z elementami bezpiecznych cwiczen z ciezarami ponizej plan ktory sprobowalem ulozyc

1. Wykroki chodzone 3x max
Krzeselko 3x 30sek
Hip thrust 3x 15
2. Podciaganie rampa 10-9-8-7 itd
Krokodylki 3x 15
3. Pompki na poreczach 3x max
Pompki normalne 3x max
4. Unoszenie hantli do boku 2x 20
Unoszenie hantli do przodu 2x20
5. Pompki wasko 2x max
Pompki odwrotne 2x max
6. Podciaganie podchwytem 2x max
Uginanie sztangielek mlotkowo 2x20
7. Unoszenie nog do klatki na poreczach . 3x 15
8. Plank 1x max

Uwagi: Na koniec treningu staralbym sie dorzucac cwiczenie koordynacyjne np balans na pilce, w treningu sa przykladowe cwiczenia od czasu do czasu bym mogl takze cos zmienic zeby dac inny bodziec

Inne przykladowe cwiczenia ktore moglyby byc zamiennikami, przysiady na pilce gomnastycznej, spiecia na palce, wioslowanie lezac, wyciskanie sztangi nogi do gory, prostowanie ramion na wyciagu gornym, uginanie z guma, martwy ciag na 1 nodze bez obciazenia,

Sa tu przykladowe cwiczenia ogolnie chcialbym robic sobie taki fbw tylko dac tam cwiczenia ktore sa bezpieczne (dla mnie w tym momencie)

Prosilbym o ocene jak I rady
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Generalnie najlepszym rozwiązaniem byłoby to skonsultować właśnie z fizjo zrobić z nim jeden przykładowy trening żeby jednocześnie skorygować pozycję ćwiczeń i wyeliminować te, które mogą pogorszyć Twój stan.
Wysłana -
Fizjo powiedzial ze cwiczenia z masa wlasnego ciala krzywdy mi nie zrobia, a elementy silowych dolozylem po prostu ale tez nie musza byc.. prosilbym tylko o ocene czy to dobry plan
Wysłana -
Ćwiczenia takie jak krokodylki czy krzesełko według mnie zbędne. Jeśli celem jest rozwój masy to jedynie ćwiczenia w oparciu o ciężary, a więc podciąganie na drązku różnymi chwytami i pompki na poręczach. Jako uzupełnienie wykroki z hantlami (mały ciężar nie powinien zaszkodzić), wyciskanie leżac, wznosy boczne i łapy.
Wysłana -
Rozumiem, a na koniec takie cwiczenia wlasnie jak krzeselko czy cos na miesnie glebokie ok czy zbedne?
Wysłana -
Krokodylki zalecil mi fizjo na wzmacnianie ledzwiowego
Wysłana -
Przez krokodylki rozumiesz burpees?

Krzesełko czyli pozycja półprzysiadu przy ścianie ? Bo nie wiem czy myślimy o tych samych ćwiczeniach.
Wysłana -
Krzeselko tak, krokodylki rozumiem wznosy rak I nog lezac na brzuchu na podlodze
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź