SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening i dieta dla 14 latka

Wysłana -
Witam. Chciałbym poprosić o trening i dietę dla mnie. Moim celem jest schudnięcie i przybraniu trochę na sile. Przed wakacjami trenowałem 4 razy w tygodniu na treningach piłki nożnej (2 zwykły, 2 bramkarski dodatkowy). Lubię jazdę na rowerze jak i piłkę nożną. Posiadam także domowy atlas do ćwiczeń i hantle 1kg (może coś się da zrobić coś z tym to treningu. :)


Trening
Mój wzrost :170cm
Waga 78kg
Zalecenia lekarskie : mam coś z kostką przez co nogi schodzą mi do środka (muszę robić przysiady i schudnąć aby nie mieć śruby w nodze.)

Dieta
Brak zaleceń lekarskich

I parę moich pytań :
1.jak przestać podjadać z nudów
2.pompki. Mój tata i trener bramkarski mówili nam że wykonywanie pompek z rękami uginajacymi się na boki jest OK ale nie prawidłowe co o tym sądzicie?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ułóż sobie plan treningowy sam, podobnie jak dietę ewentualnie skorzystaj z gotowca " Pierwszy rok treningów"
Wysłana -
Wedlug mnie za wczesnie na jakieś restrykcyjne diety. Jedz 3-4 zdrowe posiłki w ciagu dnia i będzie ok.
Wysłana -
1 musisz odpowiednio jadać, jak się najesz to nie bedziesz podjadał, mzoe to byc zbyt duży odstęp między posiłkami, możesz też zdrowe przekaski podjadać, jakieś marchewki, inne warzywa
2 nie wiem za bardzo o co chodzi z tymi rękoma na boki
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź