SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening górnej części ciała na 5 dni w tygodniu

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Mężczyzna
Wiek 17
Waga 95
Wzrost 186
Cel treningowy zrzucenie tłuszczu i rozbudowanie tkanki mięśniowej górnej części ciała
Staż treningowy na siłowni 3 miesiące
Uprawiane inne sporty siatkówka
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) siłownia,FitX
Dieta brak
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) brak
Zażywane suplementy posiadam kreatynę i dextrozę,lecz na razie nie używam
Ostatnio przerabiany plan
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) wyciskanie na ławce 7,5kg na stronę,3 serie po 12 powtórzeń
Wysłana -
Cześć wszystkim,

mam kilka pytań odnośnie treningu dla początkujących.
Mam obecnie wakacje przez miesiąc i chciałbym przeznaczyć ten miesiąc kompletnie na górną cześć ciała. Na siłownię mogę chodzić max.6 dni,a minimum 5 w tygodniu.

Czy istnieje taki plan treningowy i czy jest to bezpieczne?(górna część ciała zaczynając od brzucha a kończąc na barkach/plechach.Ręce również.)
Kilka informacji o mnie,które mogą się przydać:
-17 lat,
-95kg,
-186cm wzrostu,
-staż na siłowni 3 miesiące(3-5 razy w tygodniu),
-gram od 8 lat w siatkówkę

Chcę poświęcić czas kompletnie na górną część ciała,gdyż odkąd pamiętam w górnej części ciała posiadam nadmiar tłuszczu.
Mogę wrzucić również wymiary całego ciała jeśli są potrzebne.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Troche chaotycznie to rozpisałeś, teoretycznie można trenować 5 a nawet 6 razy w tygodniu ale musi byc do tego odpowiednia dieta, suplementacja, oraz regeneracja. Nie warto trenować tylko góry bo nogi są równie ważne a jak cwiczymy nogi to wszystko rosnie. Skoro twój staż to tylko 3 miesiace to prawdopodobnie wiekszosci cwiczen jeszcze dobrze nie wykonujesz, to że bedziesz trenować częściej miejsce w którym masz dużo tłuszczu to nie znaczy, że on z tego miejsca zejdzie. Wiecej powiem, podczas treningu nóg spalasz wiecej kalorii niz jakbys robił górę, radze sie zastanowić czy ma sens to co chcesz robic.
Wysłana -
Tłuszczu w górze ciała nie spalisz trenując mocniej górę ciała. Jak bilans kaloryczny jest ujemny to tłuszcze będzie leciał, a pomoże w tym również trening dołu ciała.
Wysłana -
katowanbie góry ciała nie spowoduj że nagle z niej stracisz tłuszcz. trening góry 5 x tydzien to lekka przesada jak na staż 3 miesiace.
Wysłana -
Przy tym stażu zalecałbym FBW trzy razy w tygodniu a na spalanie tłuszczu-diete.
Wysłana -
trening na 5 dni rozpisac mozna, jednak partia 2 razy w tygodniu przy odpowiendim rozlozeniu objetosci powinna byc tutaj podstawa
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź