SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening fbw 5x5, co i jak?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1452

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3456
Cześć mam kilka pytań co do tego planu:

TRENING A

Przysiady 5x5
Wyciskanie leżąc 5x5
Wiosłowanie 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Biceps + triceps 3x8
Allahy 3x8
Łydki 3x8

TRENING B

Martwy ciąg klasyczny 5x5
Wyciskanie żołnierskie 5x5
Podciąganie wąsko 5x5
Wyciskanie wąsko 3x8
Biceps 3x8
Deska x3
Łydki 3x8

Moja waga to 61,5k. Od jakiegoś ciężaru zacząć? Progresja co trening (na początku 5kg, później jak będzie ciężko to mniej - wiadomo). Stosować go 3 razy w tygodniu, poniedziałek TRENING A, środa TRENING B, piątek TRENING A?

Jestem kompletnie zielony w temacie treningu dlatego piszę tutaj, miło by było gdybym ktoś pomógł :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4063 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347407
Nie jesteśmy w stanie powiedzieć od jakiego ciężaru powinieneś zacząć, gdyż to kwestia indywidualna. Najlepiej jakbyś te 5 x 5 robił lekko, z dużym zapasem w każdej serii. Czy będzie to 50kg czy 80 to już zależy od Ciebie i Twojej naturalnej siły.

„I would like to be the first man in the gym business to throw out my scale. If you don't like what you see in the mirror, what difference does it make what the scale says?„

Pilny student Vincea.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3456