SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Trening dynamiczny

Wysłana -
Witam, mam prośbę czy mógłby ktoś mi pomóc, w rozpisaniu bądź znalezieniu gotowego treningu dynamicznego... nigdzie nie mogę owego znaleść. Dzięki

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
TRENING A:
POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu, wszystkie aktony barków, plecy, brzuch)
PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ)
POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 x 5 (=> KLATKA, TRICEPS)
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ 3-5 x 8-15 powtórzeń
WYMACH SZTANGIELKĄ + RWANIE SZTANGIELKI + PODRZUT SZTANGIELKI + SPRAWLE (pracuje całe ciało) -
1,1,1,2;
2,2,2,4
3,3,3,8,
4,4,4,16
ITD.

Rosnąca liczba powtórzeń; sprawle - 2x więcej niż pozostałe ćwiczenia. Rób, ile dasz radę.


TRENING B:
THRUSTERS ("DOPALACZE") 5 x 5 (=> NOGI, PLECY, BARKI, BRZUCH)
SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 x 5 (=> PLECY + tył uda + pośladki + całe barki; - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch)
PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI - głównie czworogłowy uda, częściowo plecy, brzuch)
WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU CHWYTEM NEUTRALNYM LUB PODCHWYTEM 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ)
WYCISKANIE WĄSKIM CHWYTEM DO DESKI 3-5 x 6-8 powt. (=> KLATKA, TRICEPS, częściowo barki)


TRENING C:
PEŁNY PODRZUT X serii x 3 (np. 3 x 3 powt.; 5 x 3 powt; całe ciało, z naciskiem na plecy, tył uda, barki, triceps)
RWANIE + PRZYSIADY RWANIOWE X serii x 3 powt. (np. 5x3; 4 x 3)
WYKROKI 3-5 x 8-10 powt. (=> CZWOROGŁOWE, POŚLADKI, PRZYWODZICIELE)
WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 12-15 (=> PLECY)
PODRZUT SZTANGIELKI JEDNORĄCZ - po 50 powtórzeń na rękę

Znalazłem w sieci taki trening napisany przez knife? Może być?


Zmieniony przez - szymko93 w dniu 2016-03-15 21:48:47
Wysłana -
O co chodzi z tym:1,1,1,2;
2,2,2,4
3,3,3,8,
4,4,4,16
ITD.


Zmieniony przez - FranioCenter w dniu 2018-03-21 17:58:35
Wysłana -
Dla kogo ten plan ? Jaki staż treningowy ? Jakie cele ?
Wysłana -
Stary odkopany plan. Ja to chcę jakieś ćwiczenia stąd dodać do swojego.
Wysłana -
Szczerze mówiąc sam nie bardzo wiem, co autor miał na myśli. Ale możesz zrobić te składanke po 6-8p w każdym członie bez przerwy i ze 3-4 takie serie. Będzie działać.
Wysłana -
Plan dynamiczny??

Hmmm, tutaj coś takiego jest rozpisane...
https://potreningu.pl/articles/2328/trening-funkcjonalny-elementy-treningu-strongman 
Wysłana -
Może to nie będzie pełna dynamika ale zawsze coś nowego w planie:
poniedziałek:przysiad przedni, podciąganie na drążku,wyciskanie hantlami (płaska), pompki na poręczach,
modlitewnik, wymachy sztangielką
środa:THRUSTERS (przysiad+wyciskanie na barki), SUMO DEADLIFT HIGH PULL
(sumo + przyciąganie wzdłóż tułowia na barki), wypychanie nóg na maszynie, wyciskanie sztangi leżąc,
wyciskanie wąskim chwytem, podciąganie neutralnie/podchwytem
Piątek:przysiad tylny, dwugłowe, skos góra, wiosłowanie, wyciskanie zza karku, francuz/młotki (superserie)



Zmieniony przez - FranioCenter w dniu 2018-03-26 20:03:18

Zmieniony przez - FranioCenter w dniu 2018-03-26 20:03:36
Wysłana -
Pytasz czy stwierdzasz?
Wysłana -
Sugeruje taki plan. Jednocześnie pytając czy coś takiego może być.


Zmieniony przez - FranioCenter w dniu 2018-03-27 16:10:44
Wysłana -
Plan ok.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź