sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Trening do oceny (masa)

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć M
Wiek 24
Waga 60
Wzrost 172
Cel treningowy Masa
Staż treningowy na siłowni 3 miesiące
Uprawiane inne sporty ---
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) Sztanga prosta, 50 kg obciążenia, uchwyty do pompek, poręcze do dipów, 2 hantelki krótkie, ab wheel
Dieta 1,8g b/kg 5g W/kg 2g T/kg
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) Brak
Zażywane suplementy Vita min multiple sport, Garlicin(Olimp), Gold omega 3+d3+k2mk7,Rhodiola Rosea 100mg 3% rosavin.
Ostatnio przerabiany plan FBW jeden zestaw.
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) Nie próbowałem, Przysiad 60kg w Serii, Podciąganie podchwytem + 25kg na raz, dipy 27,5 kg x1.
Wysłana -
Mam pytanie odnośnie planu moderatora Ronnie, lekko go zmodyfikowałem ze względu na to że nie mam ławeczki prostej, czy mógłby być? i ostatnie pytanie jak zachowywać się w sytuacji w której chce trzymać się zakresu powtórzeń 8-12, a przy 3-4 serii maksymalnie udaje mi się wykonać tych powtórzeń 5-6 zmniejszać obciążenie w ostatnich seriach? Poniżej plan. I jeszcze jedno pytanie, czy ten trening nie będzie zbyt długi, 30 serii x 1,5 min przerwy pomiędzy = 45 minut + ćwiczenia pewnie około 20.

Zestaw A

Przysiady tylne 5x/8p
Wiosłowanie 5x/8p
Dipy 5x/8p
Military press 5x/8p
Francuskie z hantelką 5x10/p
Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x/12p

Zestaw B

Przysiady przednie 5x/10p
Martwy ciąg klasyczny 5x/10p
Pompki na uchwytach 5x 10p +10 kg
Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p
Francuskie ze sztangą 5x12p
Młotki 5x12p


Zmieniony przez - abuhamza w dniu 2017-06-17 11:25:49
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
nie ebdzie zbyt dlugi, musisz zmneijszyc obciazenie jak nie idzie wykonac liczy zalozonej przez Ciebie, jednak nie ma takiej koniecznosci
Wysłana -
Nie rób pomnpek czy dipów jako ćwiczenia klatkowego, daj floor press czyli wyciskanie z podłogi.

Nie masz ławeczki prostej, a jakąś inną masz, stojaki posiadasz ?
Wysłana -
Usunięty przez TomQ-MAG za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
Moje już odmienił że zemdlałam na treningach, otrzymałam jakieś głodówkowe diety od tego igora, a co najlepsze koleżanka dokładnie to samo miała co ja, koleś oszukuje na kasie i daje każdemu to samo, nie polecam, omijać z daleka.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź