SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2135

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 755
skorzystalam z waszych porad odnosnie treningu silowego w innym dziale i dodałam go do mojego całego procesu redukcji :)

Krótko o mnie:

Poziom: ultraswiezak
Waga:102 (schudłam już około 12kg z dieta i cardio od 1msc i 20dni)
Wzrost: 174
Wiek:23, kobieta

Tak jak wspomniałam jestem mega początkująca, do tej pory poza cardio na siłowni po 1h nie robiłam totalnie nic.
sciagnelam sobie plan z potreningu i wyglada on po niewielkiej modyfikacji nastepujaco w jednym dniu:
btw - dzisiaj byl pierwszy dzien, kolezanka byla ze mna, ktora sie zna , żeby mi technike pokazac, coby mialo to rece i nogi.

rozgrzewka 10 min orbitrek
PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA KARKU -> 4 serie po 15 powtorzen
WSPIĘCIA NA PALCE OBUNÓŻ STOJĄC - nie robie tego, bo mam mega duze miesnie lydek (tak jak cala jestem otluszczona, to tam naprawde odcina mi sie wielki miąch, serio, to rodzinne i po prostu nie chce ich cwiczyc :/ )
PROSTOWANIE TUŁOWIA NA ŁAWCE RZYMSKIEJ <- to bylo ultra hardcorowe 1x 20 1x15 1x15
WYCISKANIE SZTANGIELEK NA ŁAWCE DODATNIEJ 3x15
PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY 3x15
SPIĘCIA BRZUCHA LEŻĄC 0
SPIĘCIA BRZUCHA LEŻĄC BOKIEM 0 obydwoch cwiczen na brzuch nie zrobilam, bo... nie wiem gdzie mam to na silce zrobic :D troche mi glupio wziac sobie mate i cwiczyc :D
Wiosło 8minut
SZYBKI CHÓD W TEMPIE 7KM/H + 10 min rowerek

Muszę dodać koniecznie coś na brzuch... chyba wyżej wymienione dwa ćwiczenia zrobię po prostu w domu np po przyjściu z siłki, będzie to miało sens?

do tego chce dodac aquaaerobik, bo to dla mnie sama przyjemnosc i moze jeden dzien samego cardio na silce albo dwa? co polecacie?

myslalam np. 2xaqua 2xsilowy jak wyzej (plan się bedzie oczywiście w komejnym dniu różnic) 2x cardio?