SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening dla początkującego (siłownia na świeżym powietrzu oraz w domu)

Wysłana -
Witam. :)

Jestem tutaj nowy. Chciałbym abyście poradzili mi na temat treningów które mogę wykonywać na tzw. siłowni na świeżym powietrzu oraz w domu w której posiadam póki co jedynie hantle. Dodatkowo chciałbym zacząć brać jakieś suplementy ale nie znam się na tym totalnie. Od początku 2017 roku startowałem z wagą 78 kg, zacząłem biegać i wykonywać ćwiczenia z apek które można pobrać na telefon. Udało mi się zejść do 61 kg. Dieta raczej odpada gdyż nie mam na to czasu, pracuję od 8 do 18 a w domu jestem przed 19. Obiady jadam w pracy. Teraz chciałbym zbudować swoją sylwetkę. Prosiłbym o poradę jakie ćwiczenia mogę wykonywać na tzw. siłowni na świeżym powietrzu oraz w domu z hanlami jeśli akurat będzie brzydka pogoda by poćwiczyć na zewnątrz. Dodatkowo prosiłbym o poradę jakie suplementy mógłbym spożywać, w jakich dawkach i w jakich porach aby efekty mogłybyć jak najlepsze. Wiem że dużo osób napisze mi żeby zacząć od diety, zdaję sobie z tego sprawę że najlepsze efekty uzyska się przy stosowaniu diety lecz czas pracy za bardzo mi na to nie pozwala, być może i też troche lenistwo bo niby dla chcącego nic trudnego. :) W temacie dodaję zdjęcia jak wyglądałem przed oraz na dzień dzisiejszy.

Dziękuję za porady i pozdrawiam.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj, co masz na mysli piszac silownia na swiezym powietrzu?
te maszyny dla emerytow, czy plac do streeta?
Wysłana -
Są tam maszyny oraz taka klatka gdzie można wykonywać różne ćwiczenia. W tej "klatce" są też takie kółka na łańcuchach. Nie znam fachowej nazwy :)
Wysłana -
trudno ulozyc trening pod cos, czego nie znamy, nie wiemy co tam mozna przetrenowac jako tako
Wysłana -