SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening dla endomorfika

Wysłana -
Cześć, czy ktoś pomógłby ułożyć dla mnie plan treningowy + dietę? Chciałbym zacząć ćwiczyć, zbudować masę mięśniową i jeszcze trochę schudnąć.
Dlaczego "jeszcze trochę"? Kilka miesięcy temu przeszedłem na dietę i udało mi się zejść do 90kg (ważyłem 105). Dieta przestała już działać i waga stoi w miejscu. Czytałem o kalistenice ale jakoś siłownia bardziej do mnie przemawia.
Moje "wymiary" wpisałem w profilu ale powtórzę je tutaj jeszcze raz, BF wyliczyłem na około 28-30%:
Brzuch: 105cm
Klatka: 106cm
Biodra: 105cm
Szyja: 38cm
Biceps: 32cm
Udo: 61cm
Łydka: 39
Przedramię: 27cm
Nadgarstek: 17cm
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Za takie sprawy się płaci https://potreningu.pl/plan lub moderatorzy i doradcy na forum się trudnią pomoca.

Na forum mozemy ocenić to co sam ułożysz, od podstaw nie układamy.
Wysłana -
Ile placisz?
Wysłana -
witaj, ile obecnie wazysz, jak dlugo lecisz juz na redu dokladnie?
Wysłana -
Waga: 90.8kg
Zacząłem trzymać dietę jakieś 4-5 miesięcy temu. Obecnie od miesiąca waga stoi praktycznie w miejscu.


Zmieniony przez - ImVeryDangerous w dniu 2018-04-15 20:03:14
Wysłana -
moze czas zrobic maly reefeed?
Wysłana -
Ok, czyli zacząć jeść więcej ale jak długo? 400-500kcal więcej powinno wystarczyć? Przez ostatnie 2 miesiące starałem się trzymać 2100-2200kcal + suplementy (głównie witaminy).
Wysłana -
daj na dzien dobry diete na zero przez okres 2 tygodni pozniej mozna podbic nieco
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź