sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Trening całego ciała - masa.

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć
Wiek
Waga
Wzrost
Cel treningowy
Staż treningowy na siłowni
Uprawiane inne sporty
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)
Dieta
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)
Zażywane suplementy
Ostatnio przerabiany plan
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)
Wysłana -
Nie jest konieczne sztywne liczenie kalorii jak dbasz o to co jesz i ilość jedzenia jest odpowiednia co pokazuje przyrost w masie to nie kombinuj za bardzo. Przyjdzie w końcu taki czas, że trzeba będzie się mocniej przyłożyć do diety.

Do inverted row za wysoko te uchwyty w tym ćwiczeniu im ciało jest bliższe poziomu tym lepiej.
Nie ma sensu zmieniać na 7 w bicepsach.
Wysłana -
Ok czyli o dietę narazie się nie muszę martwić.
Postaram się przymocować do ściany coś do inverted row, na jakiej wysokości od podłogi najlepiej ?
Czemu bez sensu robić siódemkowanie ?
Wysłana -
Często do IR wystarczy założyć gryf na ławkę lub na dwóch ławkach oczywiście odpowiednio wysokich.

Do diety się przykładaj najbardziej jak możesz.

Bo do takich metod treningowych nie trzeba się spieszyć przyjdzie na wszystko czas.
Wysłana -
Ok rozumiem, dziękuję za pomoc :)
Wysłana -
Ostatnio na treningu robiąc pompki pomyślałem sobie że fajnie by było umieć chodzić na rękach :D próbowałem kilkanaście razy ale kompletnie nic mi nie wychodziło. Jak mam się za to zabrać ? Ile przeważnie zajmuje nauka ?
Wysłana -
Najpierw musisz się nauczyć stać na rękach pod ścianą czy drabinkami. Poszukaj tutoriali na yt są na pewno.
Wysłana -
Znalazłem kilka filmików, będę próbował
Wysłana -
Myślałem też ostatnio nad ilością powtórzeń wykonywanych w ćwiczeniach. Aktualnie robię:
Przysiad ze sztangą 4 serie po 15-20
Pompki z nogami wyżej 4 serie po 10-12
Podciąganie nachwytem 4 serie po 3-6
Inverted row 3 serie po 8-10
Wyciskanie hantli na barki 3 serie po 6-8
Uginanie ramion z hantli na bicepsy 3 serie po 10-12
Pompki na poręczach 3 serie po 5-8
Wspięcia na palce jednonóż 3 serie na nogę po 10-14

Powinienem coś zmieniać czy tak jest dobrze ? Warto co kilka treningów kiedy czuję że dam radę zwiększać ilość powtórzeń ? Aktualnie sztaby której używam do przysiadów waży 20kg, oswoiłem się już trochę z tym ćwiczeniem, warto coś dokładać ?
Proszę o odp :)
Strona 5 z 5
Dodaj odpowiedź