SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Trening całego ciała - masa.

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć
Wiek
Waga
Wzrost
Cel treningowy
Staż treningowy na siłowni
Uprawiane inne sporty
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)
Dieta
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)
Zażywane suplementy
Ostatnio przerabiany plan
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)
Wysłana -
No przecież jak złożysz drążek w drzwiach wejściowych do domu to żeby na nim poćwiczyć musisz otworzyć drzwi
Wysłana -
Aa o to chodzi Ale może da radę bez otwierania między ścianami, pożyczyłem dziś taki drążek od kolegi i sobie przymierze, Jak będzie ok to sobie taki kupię, dołożę wioslowanie sztangielką i plecy się zrobią
Wysłana -
No i będzie w porządku jak będziesz mieć dwa podstawowe ćwiczenia. A dlaczego nie robisz martwego ciągu w planie ?
Wysłana -
Bo się boję o swoje plecy, rozmawiałem z moim nauczycielem WF, powiedział mi żebym tego narazie nie robił bo zbyt mocno to ćwiczenie obciąża kręgosłup. Robiłem do tej pory same podciaganie i plecy się robiły to teraz z wioslowaniem wydaje mi się że będzie wystarczająco.
Wysłana -
Prędzej czy później dobrze jak by zagościł w repertuarze ćwiczeń ale faktycznie nie ma pośpiechu żeby go robić.
Wysłana -
No właśnie, Teraz postaram się lepiej ogarniać dietę i sylwetka będzie powoli się doskonalić
Wysłana -
Dieta jest najważniejsza w tym wszystkim jak ona będzie dopięta to i progres będzie trwały. Miske pilnuj i zaowocuje to kiedyś
Strona 47 z 47
Dodaj odpowiedź