sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Trening brzucha w domu a odcinek lędźwiowy

Wysłana -
Yo! Od niedawna trenuje sobie w domu trening FBW, który był na waszym forum i zamieniłem sobie tam trening pleców na trening brzucha, ponieważ zestaw plażowy musi być. I w tym problem, że po treningu brzucha choć jest to mało ćwiczeń mój odcinek lędźwiowy płacze, a wydaję mi się że wykonuje te ćwiczenia poprawnie. Dlatego chciałbym się was spytać czy to wynika ze złej techniki czy z tego, że po prostu jestem początkującym. Mój plan wygląda następująco:
Trening FBW 1:
Klatka piersiowa i triceps:
– pompki z przytrzymaniem sekundowym w pozycji górnej i dolnej 2x 15 powtórzeń
– pompki szerokie 2x 10 powtórzeń
Brzuch:
Niestety nie wiem jak nazywają się te ćwiczenia( pierwsze 2 ćwiczenia stąd:


Plecy:
– wznosy rąk i nóg leżąc na brzuchu [„foczka”] 2x 15 powtórzeń
– „martwy ciąg” z ciężarem zastępczym (sztanga, hantla, wypełniona torba treningowa, tornister
pierwszoklasisty;) 2x 12 powtórzeń
Nogi:
– wykroki 2x 15 powtórzeń
– przysiad głęboki 2x 20 powtórzeń
Bicepsy:
– uginanie ramion w pozycji siedzącej z podparciem na kolanie (hantla, kettlebell) 2x 15 powtórzeń
Trening FBW 2:
Klatka piersiowa i triceps:
– podciąganie szerokie do brody z wykorzystaniem stołka w formie pomocniczej 2x 10 powtórzeń
– pompki na krzesłach 2 x 10 powtórzeń
Brzuch:
-Ćwiczenie 3 i 4 stąd


Plecy:
– Wiosłowanie sztanga/ hantlami 2x 12 powtórzeń
– „martwy ciąg” na prostych nogach 2x 15 powtórzeń
Nogi:
– przysiady z wyskokiem 2x 10 powtórzeń
– wchodzenie naprzemiennie na stopień/ podwyższenie
Bicepsy:
– naprzemienne zginanie ramion w pozycji stojącej 2x 10 powtórzeń

I czy te ćwiczenia są odpowiednie czy raczej wybrać jakieś inne? Z góry dzięki :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
podciąganie szerokie do brody z wykorzystaniem stołka w formie pomocniczej 2x 10 powtórzeń co to za cewiczenie chyba nie na klatkę ?

jak plecy chcesz zamienić na brzuch, brzuch na samym koncu trenuj, możliwe że za bardzo obciażasz odcinek lędzwiowy, ciągniesz za szyje, twarda powierzchnia na której trenujesz.
Wysłana -
zła technika najczęściej wynika z faktu bycia początkującym, wieć to tak naprawdę jedno i to samo. Inna kwestia to fakt,że bez zobaczenia jak wykonujesz dane ćwiczenia nie będziemy w stanie określić czy to niepoprawna technika jest winna. A reszta jak napisal już Anubis
a tak z ciekawości,jakim dyspnujesz sprzętem i ile kg waży?


Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2017-04-22 12:16:15
Wysłana -
Mój sprzęt:
Gryf łamany i odważniki 4x5kg; 2x2,5kg;4x1,5kg;4x1kg
Hantle i odważniki te same co w gryfie.
Karimata
Pasy trx
Kettlebell 8 i 10kg
2x drążek
i te podpórki do pompek


Zmieniony przez - 0xmrk w dniu 2017-04-23 13:00:24
Wysłana -
Po ilu tygodniach widać efekty tych ćwiczeń ?
Wysłana -
możesz w ogóle nie zobaczyć jak się nie przyłozysz czy słabo jadł. Każdy jest inny u jednego efekty będą po pól roku u innego po 2 latach
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź