SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening brzucha w domu a odcinek lędźwiowy

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2194

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 99
Yo! Od niedawna trenuje sobie w domu trening FBW, który był na waszym forum i zamieniłem sobie tam trening pleców na trening brzucha, ponieważ zestaw plażowy musi być. I w tym problem, że po treningu brzucha choć jest to mało ćwiczeń mój odcinek lędźwiowy płacze, a wydaję mi się że wykonuje te ćwiczenia poprawnie. Dlatego chciałbym się was spytać czy to wynika ze złej techniki czy z tego, że po prostu jestem początkującym. Mój plan wygląda następująco:
Trening FBW 1:
Klatka piersiowa i triceps:
– pompki z przytrzymaniem sekundowym w pozycji górnej i dolnej 2x 15 powtórzeń
– pompki szerokie 2x 10 powtórzeń
Brzuch:
Niestety nie wiem jak nazywają się te ćwiczenia( pierwsze 2 ćwiczenia stąd:


Plecy:
– wznosy rąk i nóg leżąc na brzuchu [„foczka”] 2x 15 powtórzeń
– „martwy ciąg” z ciężarem zastępczym (sztanga, hantla, wypełniona torba treningowa, tornister
pierwszoklasisty;) 2x 12 powtórzeń
Nogi:
– wykroki 2x 15 powtórzeń
– przysiad głęboki 2x 20 powtórzeń
Bicepsy:
– uginanie ramion w pozycji siedzącej z podparciem na kolanie (hantla, kettlebell) 2x 15 powtórzeń
Trening FBW 2:
Klatka piersiowa i triceps:
– podciąganie szerokie do brody z wykorzystaniem stołka w formie pomocniczej 2x 10 powtórzeń
– pompki na krzesłach 2 x 10 powtórzeń
Brzuch:
-Ćwiczenie 3 i 4 stąd


Plecy:
– Wiosłowanie sztanga/ hantlami 2x 12 powtórzeń
– „martwy ciąg” na prostych nogach 2x 15 powtórzeń
Nogi:
– przysiady z wyskokiem 2x 10 powtórzeń
– wchodzenie naprzemiennie na stopień/ podwyższenie
Bicepsy:
– naprzemienne zginanie ramion w pozycji stojącej 2x 10 powtórzeń

I czy te ćwiczenia są odpowiednie czy raczej wybrać jakieś inne? Z góry dzięki :)
Ekspert SFD