SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening brzucha

Wysłana -
Cześć,
Ostatnio zacząłem częściej i intensywniej trenować brzuch. Zauważyłem,że przy odpowiedniej diecie można naprawdę fajnie i szybko go zrobić. Problem w tym,że nie mam na niego pomysłu. Nie orientuję się dokładnie ile ćwiczeń i serii jest optymalna na tą dużą partię.
Najczęściej zaczynam od unoszeń nóg w zwisie lub podporze, jakies skłony siedząc na maszynie,skręty tułowia ze sztangą na plecach(również na maszynie)czasami też dodaje minutę planku albo najzwyklejsze brzuszki - ok. 3 serii po 30/40 powtórzeń.
Co myślicie? czy to dobry plan? co warto zmodyfikować/dodać? Więcej/mniej serii? Dużo/mało powtórzeń?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A ćwiczysz reszte ciała? Jakim sprzętem dysponujesz?
Wysłana -
Ja bym nie trenował brzucha na początku treniongu i jakoś intensywnie bo musi pełnić funkcję swoją podczas treningu.
Wysłana -
Najklasyczniejsza siłownia, dużo sprzetu, wolne cięzary, maszyny, ketle, piłki... czego dusza zapragnie.
Brzuch trenuje razem z barkami jbc
Wysłana -
Tak na prawdę możesz zrobić plank, side plank i allachy i brzuch załatwisz na cacy. Ale nie za często 1-2 razy w tygodniu wystarczy przy solidnym ogólnym treningu.
Wysłana -
Plank jest najefektywniejszym ćwiczeniem, które nie tylko angażuje brzuch ale i inne partie ciała.
Wysłana -
Osobiście nie dostrzegam fenomenu w tym cwiczeniu.
Wysłana -
Czyli radzicie zrezygnowac z mojego 'mini planu'? Rion, a możesz podać jakieś szczegóły tych ćwiczeń? ile, jak długo itd? Choćby w przybliżeniu?


Zmieniony przez - Vorhud w dniu 2018-07-04 09:52:39
Wysłana -
Wykonuj 1-2 ćwiczenia po treningu siłowym i to w zupełności wystarczy. A jeśłi nie ćwiczysz całego ciała to i brzucha nie będzie.
Wysłana -
Wiadomo,że ćwiczę, chodzi mi o czas w pozycji plank i side plank ; po 30 sek? minuta? parę razy? Jak z allachami>
Wysłana -
Plan 30-60s jeśli celem jest wzmacnianie ściany brzusznej.


Allachy po 12-15 powtórzeń.
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź