SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening basen + siłownia

Temat przeniesiony z 'Plany treningowe' przez: anubis84
Wysłana -
Cześć.
Moje dane: 21lat, 178cm, 67kg, chłopak. Budowa szczupła, pół roku temu ważyłem 59kg
Ćwiczę od lutego (5miesięcy)
Cel: Fit sylwetka - Umięśniona, ale nie typ kulturysty.
Zdjęcie niżej:

Kiedyś robiłem badanie składu ciała i wyszło mi że mimo, że jestem szczupły to żeby odsłonić mięśnie brzucha musiałbym zrzucić trochę tłuszczu. Jednocześnie chciałbym się umięśnić - przybrać parę kg (tak do 73kg ?). Redukcja i masa się wykluczają teoretycznie.
Mój plan tygodnia wygląda mniej więcej tak, że każdego dnia na zmianę: siłownia, basen, siłownia, basen.. robię po 1500m kraulem, na siłowni siedzę po 1,5h więc trening raczej intensywny.
Moje pytanie brzmi - czy mam dobry rozkład treningów - czy za często, co odrzucić ewentualnie? Za mało regeneracji? Co ewentualnie zmienić żeby osiągnąć cel - spalić ten tłuszcz + umięśnić się. Jeśli chodzi o dietę, to skoro w 5 miesięcy przybrałem 7/8kg to myślę że mam odpowiednią, ewentualnie muszę zaprzestać słodkich gazowanych napojów i odrzucić słodycze.

Z góry dzięki !

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
siłownia, basen, siłownia, basen ale ile razy w tygodniu i co i jak trenujesz ?
Wysłana -
PON FBW
WTO BASEN
SRODA NIC
CZW FBW
PIATEK BASEN
SOBOTA FBW
NIEDZ NIC

Zmieniony przez - saken999 w dniu 2018-07-05 20:23:57
Wysłana -
Myślę że to nie jest aż tak duża aktywność by w jakiś sposób regenracja była zaburzona co innego gdyby było
fbw basen fbw basen fbw basen i jedynie niedziela na regeneracje
Wysłana -
Jeśli uwzględnisz to w diecie to nie powinno być problemu.
Wysłana -