sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Piłka Nożna

Dodaj odpowiedź

Trening Piłkarski

Wysłana -
I tak nic nie zastąpi treningu w klubie,najlepiej jest grać z lepszymi,uczyć sie od nich,coś o tym wiem!! można tez ćwiczyć samemu, ja potrafię godzinami szlifować technikę,codzienne treningi i małe mecze w niedziele gdy nie mam treningów czy ligi,to wszystko prowadzi do celu,żadne filmiki nie zastąpią praktyki,bo nawet jeśli dana sztuczkę,czy zagranie opanujemy do perfekcji to w realnej grze nie umiemy tego wykorzystać ...
Wysłana -
Może to się przyda

http://peb.pl/filmy-dokumentalne/292712-rapidshare-pi-ka-no-na-trening.html 
Wysłana -
Mam 14 lat i gram na lewej pomocy czy ktos moglby mi poradzic trening na technike i celne strzaly na bramke bardzo prosze o pomoc i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz
Wysłana -
hej mi też byś przesłał te techniki mam 14 lat i gram na pomocy prawej wiesz mi to się przyda prześlij mi na gg to mój numer 9356208
Wysłana -
Więc tak jeśli chodzi o celny strzał to najlepsze ćwiczenie to:
Stawiasz sobie puszcze na poprzeczce i musisz w nią trafić. Ja już tak wyćwiczyłem że na 10 strzałów strącam 9. Ostrzegam to nie takie proste. Na technikę natomiast najlepsze jest odbijanie od ściany najlepiej aby piłka nie dotknęła ziemi. Dobra też jest żonglerka, oraz trick o nazwie fx920. Co tam jeszcze aaa.. rzucasz piłkę do góry i później próbujesz ją zgasić na nodze, czy to na klatce piersiowej. Na przyspieszenie jest fajne ćwiczonko.. robisz żaki z 20 metrów i później dzida - około 70 metrów sprint. Można także bez żabek. Partnera na barki biegniesz z nim około 20 metrów zrzucasz z siebie i dzida około 70 metrów, po 2 tygodniach efekty - przeciwnik daleko z tyłu, gwarantuje.
Na siłę fizyczną brzuszki, pompki i żabki.
Wysłana -
chopaku jak chcesz cwiczenie na przyspieszenie wes jakiegos kumpla, wescie 2 skakanki zwiazcie je ze soba obejmijcie je do siebie i probujcie biec, to jest cwiczenie silowe i biegowe ;D
Wysłana -
ja mam 18 lat konczac gim poszedlem do jednego z najlepszych klubow na dolnymslasku bylem zawodnikiem, ktory zdecydowanie polegal na warunkach fizycznych gralem bardzo silowo na 100m moj czas w polowie 1 liceum wynosil 11.3 myslalem ze szybkosci nie strace i postawilem sobie za cel technike ... fakt technike poprtawilem o 200% ale szybkosc i dynamika.... i po 2 latach wiem co jest przyczyna tego ... pochodze z gor do konca gim pokonywalem straszne kilometry po gorach a od 2-3 lat mieszkam na "plaskim" terenie gdzie nie ma pagorkow itd wniosek ? teraz szykuje sie na testy do seniorskiej pilki i chce odzyskac ta utracona szybkosc i dynamike ... wiec chlopaki odwazniki na nogi i jazda biegac po schodach i gorkach :) tylko uwazajcie na stawy !!! jak tylko cos zacznie was bolec to zwolnijcie troche bo nie sztuka nabawic sie kontuzji a pozniej problemy miec przez miesiace a w najgorszym wypadku nawet lata
Wysłana -
nie bede sie za bardzo rozpisywal, ale moge podrzucic kilka dobrych rad dla tych, ktorzy chce sie czegos nauczyc.

jezeli WY wszyscy jestescie w wieku do 15 lat najwazniejsza dla Was jest PILKA. sport ten polega na kontakcie z pilka, to jest "narzedzie", ktorym bedziecie operowac. to tak samo jak lekarze chirurdzy musza sie nauczyc operowac skalpelem, czyli jak najwiecej obcowania z pilka!!! sila fizyczna przyjdzie sama(oczywiscie bedziecie w pozniejszym czasie musieli sie podciagnac fizycznie poprzez treningi). pamietac nalezy,ze im starszy zawodnik tym nauka techniki przychodzi o wiele trudniej, natomiast znacznie latwiej bedzie Wam poprawiac sile fizyczna oraz szybkosc.

jezeli ktos z WAS jest malej postury tym nie nalezy sie martwic. Przyjdzie i na Was czas kiedy sami "strzeli" do gory, tzn przybedzie masa miesniowa jak i sila fizyczna.

nie bede opisywal treningow jak powinny wygladac, tzn chodzi mi o dokladne cwiczenia, ale ktos kto chce poprawic szybkosc nie powinien trenowac dluzej niz 45 min dziennie. dluzszy trening nic nie daje. po tym czasie przychodzi zmeczenie intensywnoscia cwiczen, a Wasz trening zamieni sie bardziej w trening wytrzymalosci szybkosciowej. 2-3 razy w tygodniu powinny pojawic sie akcenty szybkosci, nawet mozna robic to krocej niz 45 min, ale akcent szybkosciwoy powinien sie pojawic.

co do sily fizycznej to trening powinien trwac do godz. oczywiscie przygotowanie do wysilku czyli solidna rozgrzewka(to samo dotyczny szybkosci). nalezy pamietac, ze nie wolno forsowac zbytnio. jestescie mlodzi i nie mozecie sie "zajechac". nie popelniajcie bledu poprawiajac tylko dolne czesci swojego ciala(patrz nogi). gora rowniez pracuje i nie jest wcale mniej wazna(miesnie brzucha, plecy)!!!.

sorki za maly balagan, ale tutaj nie da rady sie napisac wszystkiego. mysle, ze jakos skorzystacie porad

PILKA NOZNA NIE JEST WCALE LATWYM SPORTEM. WYMAGA BARDZO DUZEGO WYILKU. CIEZKA PRACA PROCENTUJE.
Wysłana -
Mogli byście mi wysłać jakieś ćwiczenia na celność strzałów i na opanowanie piłki??mam 14 lat trenuje w klubie gram w podstawowym składzie...ale ja chcem być jeszcze lepszy niż teraz...Piszcie na maila ksgwardia@wp.pl
Z góry dzięki!Pozdro
Wysłana -
Usunięty przez Cris Thug za naruszenie Pkt 6 regulaminu forum.
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź