SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Trening Obwodowy - Plan do oceny

Wysłana -
Witam.
Chciałbym się podzielić z wami moim rozpisanym planem obwodowym. Liczę na pomoc w postaci edycji planu i wyrażeniu swojego zdania.
Plan ma cel redukcyjny. Do tego dołożona zbilansowana dieta tłuszczowa.
Coś o mnie
Wzrost : 172 cm
Wiek : 26 lat
Waga : 92 kg
Tkanka : ok 23 %



1. Rozgrzewka (Do Wyboru A,B lub C)
a) Bieżnia - 15 Minut (6km/h , skok 6)
b) Orbitrek – 10 Minut ( Poziom 12)
c) Wiosło – 5 Minut ( Ok. 1000m , Poziom 10)
Rozgrzanie Stawów i Najszerszego Grzbietu
Scyzoryki na Brzuch 3 Serie po 6 Powtórzeń na każdą z nóg

2. Trening TFW zmianowy
a) Niedziela – A + cardio
b) Poniedziałek – B + cardio
c) Wtorek – Rolowanie i Rozciąganie + cardio
d) Środa – A + cardio
e) Czwartek – B + cardio
f) Piątek – Sauna

3. TRENING A
10 x
a) Wskakiwanie na skrzynie x 5
b) Skakanka – 1 Minuta Intensywnego Skakania
c) Klatka na linach TRX x 5
d) Plecy na linach TRX x 5
e) Swingowanie odważnikiem Kettlebels (28 kg) x 10

4. TRENING B
10 x
a) Przysiad z odważnikiem Kettlebels (24 kg) lub dwoma ( 2 x 12 Kg) x 5
b) Zarzucenie odważników Kettlebels na klatkę piersiową z blokadą nadgarstków (2 x 12 Kg) x 5
c) Wyciskanie żołnierskie dwóch odważników Kettlebels nad głowę (2 x 12 Kg) x 5
d) Swingowanie odważnikiem Kettlebels (28 kg) x 10

5. Cardio

a) Bieżnia ( Interwał 1 min na 1 min ) Prędkości Zmianowe 6km/h „Trucht” 9km/h „Bieg” – Suma 20 Minut
b) Orbitrek (Poziom 12) 1 min na 1 min Szeroki chwyt i wąski chwyt na zmianę

Załączam sylwetkę startową by mieć dowód czy plan spełni oczekiwania.
Czekam na sugestię i odpowiedzi.
w kupie siła !
Pozdrawiam


Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj


Rozumiem, że na muskularnej sylwetce i sile Ci nie zależy ? Chcesz jedynie schudnąć ?


Pozdrawiam
Wysłana -
Schudniecie jest na pierwszym miejscu. Licze że przy użyciu odwaznikow kettlebels coś mięsa zostanie. Później mogę ewentualnie budować masę mięśniową. Czy wg Ciebie to bez sensu i rzeźbic się lepiej :)
Wysłana -
W takim razie plan jest jak najbardziej ok, nakręcisz metabolizm a to jest przecież priorytetem. Jak z dietą?
Wysłana -
Dieta typowo białkowo tluszczowa
140g B
140g T
50g WW po treningu
Byłem na badaniach i mam w miarę wysoki cukier.
Do tego zastanawiam się czy nie zainwestować w jakiś booster testosteronu bo jesli chodzi o wyniki badań to testosteron mam po środku a estriadol ponad normę. Jaka suplementacja byś polecił? :)
Wysłana -
Booster niestety nie da nic. Testosteron mógł spaść z różnych przyczyn: złe odżywianie, dużo stresu, zmęczenie, wysoki bf. Myślę, że odpowiednia dieta z dobrymi proporcjami tłuszczy i wszystkie parametry się poprawią.


Estrogen mocno ponad normę ? Brałeś jakieś leki ?
Wysłana -
ESTRIADOL 11.3 - 43.2 a ja mam 50.54
TESTOSTERON 2.499 - 8.360 a ja mam 4.

Nie stosuje żadnych leków. Jestem świeży w tych sprawach. Dlatego postanowiłem że napiszę tutaj na forum :)

Wysłana -
A odczuwasz jakiekolwiek skutki uboczne nadmiaru esteogenu?
Wysłana -
Skutki uboczne mianowicie ?
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź