SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Klatki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6028

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3820
Witam jestem początkującym i zrobiłem sobie plan treningu klatki i nie wiem czy może taki być mój trening wygląda tak
zaczynałem od 70kg 5 pow i 4 serie na następnym dniu treningowym 65kg 8 pow i 4 serie a na trzecim dniu treningowym 60kg 10 pow i 4 serie
a przy 4 dniu treningowym resetowałem wszystko tylko że dokładając 2,5kg czyli 72,5kg 5 pow i 4 serie itd doszedłem do 80kg 5pow i 4 serie 77.5kg 8 pow 4 serie i 72.5kg 10 pow 4 serie.Można ocenić ten sposób na klatke i co warto w nim zmienić.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4061 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347354
on91omg
raczej nie bo bo nawet jak sie opre o drzwi to mi jak by staw wyskakiwal


To idź się zbadaj i narazie odpuść treningi. Tu potrzeba konsultacji z ortopedą bądź fizjoterapeutą.

„I would like to be the first man in the gym business to throw out my scale. If you don't like what you see in the mirror, what difference does it make what the scale says?„

Pilny student Vincea.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6455 Napisanych postów 62220 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 776891
Dlaczego zmniejszasz obciążenie z treningu na trening ? Jak wygląda cały plan ? Daj jakieś informacje o sobie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie