SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening FWB dla 33 latka

Wysłana -
Dobry wieczór proszę Was o ocenę mojego treningu FBW i ewentualne zmiany, korekty. Preferuję trening na wolnych ciężarach ale maszyny są dodatkiem. Wracam do treningów po długiej przerwie i zaczynam wszystko od nowa. Trening chcę robić systemem 15-10-5 (3x15, 4x10, 5x5 zarówno duże i jak małe partie mięśniowe) później przechodzę na Push/Pull. Wiek 33 lata, 190 cm wzrostu, praca fizyczna. Chodzę na siłownie dostępną w moim mieście, treningi o różnych porach, obecnie nie stosuję żadnych suplementów. Później kreatyna. Dieta na redukcje i jest pilnowana. podobny trening będzie robił swój brat w wieku 37 lat beż doświadczenia na siłowni. Trening wygląda następująco:
A
a) Przysiady sztanga na barkach z tyłu
b) klatka płasko
c) wiosłowanie sztangą w opadzie
d) wyciskanie sztangi nad głowę
e) uginanie rąk ze sztangą stojąc
f) wyciskanie francuskie leżąc do czoła -> e i f super serie
g) Brzuch
h) Łydki
B
a) Wypychanie nóg na maszynie
b) Klatka skos dodatni
c) ściąganie drążka wyciągu górnego
d) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
e) Uginanie ramio tzw. młotek
f) ściąganie linek wyciągu górnego
g) Brzuch
h) Łydki
C
a) prostowanie nóg na maszynie + prostowanie nóg na maszynie
b) rozpiętki hantle lub na maszynie/ bramie
c) Martwy ciąg
d) wznosy bokiem + wznosy w przód
e) uginanie ramion na modlitewniku
f) odwrotne pompki ( lub inna alternatywa tu proszę o propozycję)
g) Brzuch
h) Łydki

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zostaw sobie zestaw a i b i wykonuj je naprzemian. Za parę tygodni możesz dorzucić kolejny zestaw.
Wysłana -
A dobrze by było gdybym do któregoś dnia (A/B) dorzucił jeszcze martwy ciąg by wzmocnić dolne partie pleców??
Wysłana -
Na początku przysiady wystarczająco wzmocnią dół pleców. Z czasem owszem.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź