SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW dla amatora długoletniego

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1451

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 105
Witam, mam dość nietypową prośbę. Na siłowni ćwiczę juz od 3 lat. Przerabiałem roznego rodzaju treningi jednak z powodu braku diety efekty są bardzo słabe. Teraz postanowilem sie wziac do roboty. Trzymam diete jednak żeby miec ten spokój ducha ze wszystko jest dopięte na ostatni guzik chcialbym usłyszeć Waszych porad apropo mojego planu treningowego. Otóż jest to FBW wykonywane co drugi dzien i wygląda następująco:
Klatka:
Wyciskanie hantli na płaskie 4serie
Wyciskanie na hammerze(na środkową część klaty) 4 serie
Plecy:
Ściąganie drążka do karku na wyciągu górnym 4 serie
Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 4 serie
Barki
Wiciskanie nad głowę hantli 4 serie
Triceps:
Prostowanie ramion na wyciągu 4 serie
Biceps:
Uginanie ramion z hantlami siedząc 4 serie
Nogi
Przysiady 4 serie

Z góry mówię, mam problem z martwym ciągiem dlatego też szukałem czegos zamiennego.
Nogi w tak małych ilosciach serii bo przyznaje sie bez bicia-zaniedbałem i dopiero zaczynam nad nimi pracować.

A co do priorytetu to ręce. Mój odwieczny problem gdyz wszystko jakoś powolutku rośnie a to stoi w miejscu (31cm)
Z góry dzięki za pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17680 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293