SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Boksu Mężczyzna z Kobietą :D

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2069

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1275
Cześć, jeżeli był taki temat to przepraszam, nie wiedziałem do końca co wpisać w wyszukiwaniu, a to co wpisywałem nie dawało pożądanych wyników.

W boksie jestem początkującym, zapisałem się do trenera+ biegam i klepię worek. jednak podstawowe obicie chciałem zacząć z ziomkami, okazało się że żaden nie reflektuje jak przyszło co do czego, natomiast niedawno poznana koleżanka jest zajarana pomysłem i mega chce się nauczyć bić. Pytanie do was, co można robić na takim treningu z dziewczyną z korzyścią dla obu stron? Mam już kilka pomysłów na kombinacje uniki itp ale broń Boże nie mam zamiaru jej bić :) .
Poziom jej również początkujący.
Dzięki za odp :).


Zmieniony przez - robert2439 w dniu 2017-07-29 18:19:23
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 327 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15872
Szczerze, ja unikak kobiet na treningach jak Sie da, sorry ale zawsze jestem wkur#iony, bo zmarnowalem trening. Czasami na BJJ kulam sie z babami ;) Sa dobre, ale stojka to porazka :/ Natomiast jeśli nie chcesz wyciskac z treningow maxa i robisz to dla zabawy to spokojnie mozesz z kolezanka trenowac. Uderzaj ja w rekawice ;)

Hard work beats talent when talent doesn't work hard

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1275