SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Trening 4 dniowy.

Wysłana -
Możesz wziąć trening z tego tematu Etap 5 http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
Wysłana -
wszystko zależy od stażu, celu, także wieku i szybkości regeneracji, czynników jest conajmniej kilka i trzeba je brać pod uwagę nawet mając na względzie pozornie taką błahą sprawę jak częstotliwość trenowania poszczególnych grup w tygodniu
Wysłana -
Trening z mojego artykułu będzie ok.
Wysłana -
Chciałbym odświeżyć temat. Zdecydowałem się na push pull 4 razy w tygodniu. Mam pytanie odnośnie podziału na dni tygodnia. Poniedzialek push
Środa pull
Czwatrek push
Sobota pull.
No i pytanie gdzie dac nogi?
Wysłana -
daj tak jak masz w art. który Ci kolega powyżej wrzucił...
Wysłana -
maciek82
Chciałbym odświeżyć temat. Zdecydowałem się na push pull 4 razy w tygodniu. Mam pytanie odnośnie podziału na dni tygodnia. Poniedzialek push
Środa pull
Czwatrek push
Sobota pull.
No i pytanie gdzie dac nogi?


Czwórki i łydki dajesz do treningu push, a tył uda dajesz do treningu pull w przypadku takiego podziału.
Wysłana -
Tak, w push wrzuc czwórki i łydy a tył uda w pull i to się fajnie uzupełnia z ćwiczeniami na grzbiet-np. martwym ciągiem.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź