SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Trening 4 dniowy

Wysłana -
Witam. Bardzo proszę o ocenę rozpiski treningowej (podział dni względem tygodnia).
Poniedziałek klatka biceps
Wtorek nogi i łydki
Czwartek barki i triceps
Piątek plecy i kaptury. Wcześniej standardowy split klatka triceps, plecy biceps, barki nogi, ostatnie dwa miesiące push pull 4 dniowy. Wiek 36 lat, waga 90 kg, wzrost 188. Cel ogólna sprawność i dobra sylwetka. Niestety przez te podziały, które stosowałem i problemy z biodrami mocno zaniedbałem nogi i chciałbym im poświęcić osobny dzień treningowy.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
kaptury to plecy to nie jest osobna grupa mięśniowa to tak jakby napisać nogi i dwugłowe uda. Podział może być
Wysłana -
A mam jeszcze pytanie odnośnie treningu tylnego aktonu mięśni naramiennych. Czy wykonywać go w dniu treningu m. naramiennych czy w dniu treningu pleców.
Wysłana -
Lepiej komponuje się z plecami. Wrzuciłbym tam chociażby face pulla.
Wysłana -
Chciałbym odświeżyć pytanie. Czy może ktoś z was miał albo słyszał o zespole trzaskajacego biodra. Chodzi mi o ćwiczenia nóg. Przy wszelkiego rodzaju przysiadach przeskakuje mi biodro,rada lekarza "zrezygnuje z siłowni". Może znacie jakieś ćwiczenia które mogą zastąpić przysiady. Jedyne co mogę robić to przysiady na maszynie,wykroki no i wszelkiego rodzaju uginania.
Wysłana -
Skonsultuj sie z fizjoterapeutą i na pewno nie usłyszysz słow "zrezygnuj z siłowni".
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź