SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening 16 latka

Wysłana -
Siema, jestem Adam i mam 16 lat. Moje wymiary to około 176 cm wzrostu oraz 63 kg.

Chciałbym przybrać troche na masie, bo mam chude rączki i wąskie barki, przez co wydaje się że mam szerokie biodra.

To jest kwestia estetyczna, a prawdziwa jest taka, że muszę zmężnieć, żeby grać w seniorach mojego klubu. Po prostu trener powiedział mi, że z moja budowa będę wchodził tylko na końcówki.

Żeby nie było, że zadaje mnóstwo pytań, bez żadnego przygotowania. Czytałem inne tematy, co jeść na masę, ćwiczenia, itp., ale po prostu nie znajdę wszystkich informacji, które są mi niezbędne.

Zrezygnowałem całkowicie ze słodyczy, by ograniczyć cukry, nie jem także fastfoodow, ogólnie jem dużo owoców i warzyw. Na śniadanie często jem owsianke z mlekiem. Szukałem trochę o "naturalnych sterydach" (ekdysteroidy, branosteroidy i furostanol) i pije sobie herbatki - napar z kozieradki oraz zażywam witaminę D niezbędna do rozwoju mięśni. Pije dużo wody i biorę zimne prysznice po treningach.

Posiadam dwa sztangielki z różnymi ciężarkami, obecnie mam założone po 5kg, mam również gryf łamany, z którego nie wiem jak zbytnio korzystać.

Moje pytania:
z własnego doświadczenia, co najbardziej polecacie jeść na w miarę szybkie zdobycie masy mięśniowej? najlepsze produkty według Was
jakie ćwiczenia najlepiej wykonywać, by poszerzyć barki i powiększyć biceps?
moze jakieś porady dla początkującego od koneserów :)?

Najbardziej zależy mi na tych pytaniach, najwyzej pozniej dopytam, z góry dzięki :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na poczatek lektura cię czeka bo nie masz podstawowej wiedzy . Poczytaj wybrane tematy z linku

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html 
Wysłana -
no właśnie juz to przeczytałem wczoraj, tuż po napisaniu tekstu, wtopa :D
Wysłana -
Jak dalej masz jakieś pytania czy wątpliwości to pisz śmiało. Spróbujemy je rozwiać i coś podpowiedzieć bardziej szczegolowo
Wysłana -
1 wszytsko co jest nie przetworzone czyli np jak rybki to świeże a nie z puszki, jak wegle to ryż, kasza, ziemniaki a nie jakieś wafle ryżowe, czyli to co występuje naturalnie

http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

2 podstawowe to wyciskanie i uginanie sztangielek
Wysłana -
Im syzbciej zaczniesz trenować na siłowni tym szybciej zmężniejesz.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź