SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Trening

Wysłana -
****DANE PODSTAWOWE***************************************
WIEK:36
Wzrost: 164
Waga: 55 kg
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2,5 roku

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

OBWÓD ŁYDKI: 33
OBWÓD UDA: 51
OBWÓD BIODER: 94
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 68
OBWÓD TALI (pod pępkiem) 63
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 86
POD BIUSTEM 65
BICEPS 26

****CEL*************************************************
Redukcja

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): nie

****DIETA*************************************************
60t/80b/120-150w
Wiem malo, ale mase robilam na 1700kcal


Czesc
Jak w ankiecie; cwicze od 2,5 roku. Startowalam z wagi 46kg. Z braku "jakichkolwiek" miesni. Obecnie celuje w redukcje.
Trening ukladam sobie sama i tu zaczynaja sie schody, bo zaczynam dostrzegac dysproporcje w sylwetce.
Mam do poprawy plecy, gestosc jest ok, najszerszy wydaje mi sie za duzy. Brakuje mi calkowicie sepacji. Mam za duze barki vs. biceps.
Ciezko to opisac w dwoch zdaniach.

Pytanie jest takie. Czy lepiej bedzie na tym etapie zasiegnac porady trenera? Powinno sie cwiczyc cale cialo, ale jak mam zmieszyc barki? Skoro angazuje je w innych cwiczeniach. Czy calkowocie wyrzucic cw na barki i to wystarczy? Dodac wiecej na plecy?

Trening ciazko mi podac, bo nie znam nazw wiekszosci cwiczen.
Trenuje 3xtyg.
1. Plecy, posladki, brzuch
2. Naramienne, biceps, troceps, posladki, brzuch
3. Nogi, brzuch
Interwaly lub kardio 20' po trenigu

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Takie z d*** to moje pytanie. Bo nasowa sie odpowiedz: tak, nie cwicz tych partii, lub idz do trenera :D

Takze z gory dziekuje za wyrozumialosc
Wysłana -
Chętnie byś my ci doradzili, ale bez zdjęć sylwetki może być trudno konkretnie określić twoje cele...
Wysłana -
Cel to sylwetka bikini. Troche poszperalam w miedzyczasie i wydaje mi sie, ze musze odpusic trening barkow na jakis czas i obserwowac.
Mam tendencje do "lap" wiec trzeba to obejsc.
Po redukcji sie okaze.
Wysłana -
Jeżeli na serio chcesz startować to pewnie trener będzie potrzebny. jesli ćwiczysz 'dla siebie' bez ambicji na start to według mnie trenować możesz sama.
Odpuśc łapy jesli CIę rażą, a tyraj to co za małe.
Albo lepiej trenuj barki tak na podtrzymanie, bo szkoda tracic mięśnie!
Co do separacji to ona się pojawia dopiero przy niskim %bf. Będzie dobrze :)

niczego nie staraj się zmniejszać! szkoda mięśni, bo sa zbyt cenne żeby je palić. Powiększ to co za małe i będzie proporcjonalnie :)

Poza tym to jesteś mojego wzrostu (ja 163cm) i jak ważysz tylko 56kg to nie wiem czy jest co redukować, ja przy Twojej wadze zaczynałam masę.


Zmieniony przez - natalijka w dniu 2017-01-02 11:57:51
Wysłana -
Hej Natka
Dzieki za odpowiedz.
No tak wlasnie zrobie - zostawie po jednym max dwa cw na barki i basta.

Starty? No chcialabym, ale bez spiny
Traktowalabym to raczej jako nagrode za ciezka prace, wiec moze przed 40 da rade :)
Redu chce zrobic, zeby zobaczyc gdzie mam braki
Wysłana -
do treningu dodaj jeszcze klate , bo jej tam nie widze ;) wyciskanie hantli/sztangi na płaskiej czy skosie + to fajnie w pewien sposób podnosi piersi, że wyglądają na bardziej jędrne. no i kurde, bez wyciskania na klate nie ma zabawy :D
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź