SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening

Wysłana -
Witam co uważacie na temat SPLITU.
Mięśnie rosną przez 36 godzin.
Słyszałem, że lepiej ćwiczyć góra dół albo push pull.
Proszę o pomoc.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Najlepszą opcją byłony przetrenować daną partię 2 razy w tygodniu. Dobrze ułożony split też ma prawo bytu.. Lecz w momencie gdy mamy do dyspozycji 3-4 treningi w tygodniu raczej patrzył bym w stronę chociażby push pull lub fbw
Wysłana -
push pull to też jest trening typu split, nie wiem gdzie to wyczytałeś ze mięsnia rosną 36 godzin, ktoś pewnie tak gdzieś kiedyś walnął.
Wysłana -
dla naturala zdecydowanie duzo lepsza opcja jest trening czesciej a mniej objetosciowo dla grupy miesniowej
Wysłana -
Znacie jakies linki, lub poprostu napisać jak ma wyglądać tygodniowy trening najlepiej max 4 dni.
Początek ćwicze:
Poniedziałek- klata, barki, triceps
Środa- plecy,biceps
Piątek- nogi, brzuch

Intensywny trening i konkretna pompa.
Pozdrawiam
Wysłana -
Takich rozpisek to są dziesiątki na forum http://www.sfd.pl/Plany_treningowe-f815.html



Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-08-05 21:50:41
Wysłana -
Zielony1777
Witam co uważacie na temat SPLITU.
Mięśnie rosną przez 36 godzin.
Słyszałem, że lepiej ćwiczyć góra dół albo push pull.
Proszę o pomoc.


A skąd informacja, że rosną 36 godzin ? Hipertrofia zależy od wielu czynników i nie koniecznie tyle trwa.
Wysłana -
Czytałem na paru stronach. Dlatego pytam was na forum aby wybrać najlepsza opcje
Wysłana -
Tyle twa w teorii, choć katabolizm i anabolizm zachodzą nieprzerwanie, natomiast zwiększona synteza białek potreningowo może działaś nawet dłużej niż 36 godzin ale na to ma wpływa cała masa czynników. Trening, jedzenie, sen to trzy podstawowe parametry. który mają przenieść szale na korzyść anabolizmu.
Wysłana -
A więc ćwiczyć jedną partie tygodniowo to bez sensu. Jak polecacie?
Wysłana -
Zależy od stażu, możliwości regeneracyjnych, ale partia 2 raz w tygodniu dla naturala to fajna opcja. Przy 4 dniach treningowych push/pull czy góra/dół dobrze się sprawdzi.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź