SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening

Wysłana -
Jedna partia w tyg opcja ok ale dla osób które mają już dość dużo mięsa na sobie. Tak to jw opcja push Pull lub fbw wydaje się rozsadniejsza
Wysłana -
Robiąc tak jak teraz trenuje ok. 1.5-2h i wychodze z pompą. Pytanie czy robiąc te inne też tak sie spompuje w np. 2h robiąc zamiast 2 partii np.4. Znacie jakies dobre filmiki z wytlumaczeniem mi tego?
Wysłana -
zacznijmy od tego, czy pompa miesniowa jest potrzebna do tego aby rosnac
bo niestety niekoniecznie zjawisko to powiazane jest z hipertrofia miesniowa
Wysłana -
Zielony1777
Robiąc tak jak teraz trenuje ok. 1.5-2h i wychodze z pompą. Pytanie czy robiąc te inne też tak sie spompuje w np. 2h robiąc zamiast 2 partii np.4. Znacie jakies dobre filmiki z wytlumaczeniem mi tego?


Aktualnie trenuję planem push/pull 4 lub 6 razy w tygodniu w zależności od możliwości czasowych i trening zamykam w 60-70 minutach bez problemu.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź