SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Mężczyzna
Wiek 17
Waga 72
Wzrost 179
Cel treningowy Jak na zdjęciu
Staż treningowy na siłowni 6 miesięcy
Uprawiane inne sporty -
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) Siłownia
Dieta Zbilansowana Redukcyjna
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) -
Zażywane suplementy BCAA, CM1250 Trec, S.A.W Trec
Ostatnio przerabiany plan Split
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) 70kg 2x na ławce płaskiej
Wysłana -
Chciałbym osiągnąć taką sylwetkę jak na zdjęciu poniżej tylko nie wiem jaki trening pod nią skomponować i co musiałbym robić dodatkowo po za treningami siłowymi żeby coś takiego osiągnąć?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Tu nie ma filozofii, potrzebujesz treningu siłowego opartego na wielostawowwych ćwiczeniach. I podejrzewam , ze pare lat będzie trzeba poćwiczyć l, żeby zbudować taka sylwetkę. Chyba ze tak jak Pan ze zdjęcia będziesz się wspomagał , wtedy przy dobrych wiatrach rok czasu.
Wysłana -
ronie220
Tu nie ma filozofii, potrzebujesz treningu siłowego opartego na wielostawowwych ćwiczeniach. I podejrzewam , ze pare lat będzie trzeba poćwiczyć l, żeby zbudować taka sylwetkę. Chyba ze tak jak Pan ze zdjęcia będziesz się wspomagał , wtedy przy dobrych wiatrach rok czasu.

To co napisałeś to podstawa budowania sylwetki :D, ale wydaje mi się że Adam ćwiczy w jakiś konrekty sposób jeszcze, wąska talia, dobre proporcje - taka atletyczna sylwetka. W jaki sposób dokładnie mam do takiej dążyć?
Wysłana -
To daj jakieś fotki swoje sylwetki. Na fotce kolega ma kilka lat przemyślanego treningu za sobą, popartego dobrą dietą i spulementacją.
Wysłana -
Co myślicie o trenowaniu 7x w tygodniu? Często mi się nudzi a lubię bardzo trenować i zapał jest ;)
Myślę o takim rozłożeniu
Pon: Klata
Wtorek: Plecy
Sroda: Barki
Czwartek: Biceps
Piątek: Triceps
Sobota: Nogi
Niedziela: Brzuch + Przedramie
Do tego po każdym treningu cardio 20minut. Dieta oczywiscie bilans zerowy, typowe trzymanie wagi/stałej formy i po powrocie z wakacji powolna masówka żeby jak najmniej złapać tłuszczu i jak najwięcej dobrej jakości mięsa.


Zmieniony przez - Michacci w dniu 2017-05-13 23:51:38
Wysłana -
Michacci
ronie220
Tu nie ma filozofii, potrzebujesz treningu siłowego opartego na wielostawowwych ćwiczeniach. I podejrzewam , ze pare lat będzie trzeba poćwiczyć l, żeby zbudować taka sylwetkę. Chyba ze tak jak Pan ze zdjęcia będziesz się wspomagał , wtedy przy dobrych wiatrach rok czasu.

To co napisałeś to podstawa budowania sylwetki :D, ale wydaje mi się że Adam ćwiczy w jakiś konrekty sposób jeszcze, wąska talia, dobre proporcje - taka atletyczna sylwetka. W jaki sposób dokładnie mam do takiej dążyć?


Nie ćwiczy w żaden konkretny sposób, wiem bo stałem obok niego na scenie

Wąska talia to kwestia genetyki i nie nadużywania hormonów i insuliny jak kulturyści. Dobre proporcje to kwestia kompletnego programu treningowego i ewentualnie poprawiania swoich braków.
Wysłana -
Michacci
Co myślicie o trenowaniu 7x w tygodniu? Często mi się nudzi a lubię bardzo trenować i zapał jest ;)
Myślę o takim rozłożeniu
Pon: Klata
Wtorek: Plecy
Sroda: Barki
Czwartek: Biceps
Piątek: Triceps
Sobota: Nogi
Niedziela: Brzuch + Przedramie
Do tego po każdym treningu cardio 20minut. Dieta oczywiscie bilans zerowy, typowe trzymanie wagi/stałej formy i po powrocie z wakacji powolna masówka żeby jak najmniej złapać tłuszczu i jak najwięcej dobrej jakości mięsa.



Zmieniony przez - Michacci w dniu 2017-05-13 23:51:38


Do dupy, idziesz z armatą na muchę.

Tu masz moją sylwetkę z przed roku. Ćwiczyłem normalnie w oparciu o wielostawowe ćwiczenia :

https://www.instagram.com/p/BT4bMqrAoEX/?taken-by=lotarhr


Nadal będziesz się upierał, że potrzeba jakichś specjalnych ćwiczeń ? Skup się na rozbudowie całego ciała i nic poza tym. Na pewnym etapie będziesz jedynie poprawiał swoje braki i detal zamiast dalej rozwijać masę .
Wysłana -
ronie220
Michacci
Co myślicie o trenowaniu 7x w tygodniu? Często mi się nudzi a lubię bardzo trenować i zapał jest ;)
Myślę o takim rozłożeniu
Pon: Klata
Wtorek: Plecy
Sroda: Barki
Czwartek: Biceps
Piątek: Triceps
Sobota: Nogi
Niedziela: Brzuch + Przedramie
Do tego po każdym treningu cardio 20minut. Dieta oczywiscie bilans zerowy, typowe trzymanie wagi/stałej formy i po powrocie z wakacji powolna masówka żeby jak najmniej złapać tłuszczu i jak najwięcej dobrej jakości mięsa.




Zmieniony przez - Michacci w dniu 2017-05-13 23:51:38


Do dupy, idziesz z armatą na muchę.

Tu masz moją sylwetkę z przed roku. Ćwiczyłem normalnie w oparciu o wielostawowe ćwiczenia :

https://www.instagram.com/p/BT4bMqrAoEX/?taken-by=lotarhr


Nadal będziesz się upierał, że potrzeba jakichś specjalnych ćwiczeń ? Skup się na rozbudowie całego ciała i nic poza tym. Na pewnym etapie będziesz jedynie poprawiał swoje braki i detal zamiast dalej rozwijać masę .

Nie chodzi dokładnie o to żeby taką sylwetke osiagnac ale cos w tym rodzaju i zapytalem sie czego bede potrzebowal. Wielostawowe to podstawa, pytanie o rozklad treningow w takim systemie dni jest z tego powodu ze lubie trenowac i czy mogloby cos takiego w ogole przejsc.
Wysłana -
Najlepiej jak będziesz trenował każdą partię częściej, do dwóch razy w tygodniu. Wtedy w skali tygodnia będzie większa synteza protein i szybsze wzrosty.
Wysłana -
Proponuje push/pull 4 dniowe lub góra ciała/ dół ciała. Będziesz zadowolony.
Przykładowe plany w temacie PIERWSZY ROK TRENINGÓW, etap 5 lub 6.
Wysłana -
Co musiałbym robić żeby budować masę mięśniową dobrej jakości i jak najmniej się przy tym zalać? Jak skonstruować trening pod to? Oczywiście wielostawowe to podstawa przy tym. Ale jaki zakres powtórzeń ile serii? Sesje cardio stosować czy nie bardzo? Chciałbym zbudować 3kg masy mięśniowej i jak najmniej się przy tym zalać. Dodam że jestem średnio aktywny w ciągu dnia. Trening opiera się przeważnie na wielostawowych ćwiczeniach i wolnych ciężarach - zero maszyn. Po każdym treningu wykonuje 20 minutową sesje cardio gdzie, w zależności od intesywności i ochoty spalam minimum 200kcal maksymalnie 300/400.
Strona 1 z 17
Dodaj odpowiedź