sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening, a poprawa kondycji.

Wysłana -
Witam serdecznie, otóż trenuję na siłowni od trzech miesięcy, próbowałem wcześniej, ale miałem problem z regularnością, teraz wszystko jest ok, mam swoją dietę, 4x w tygodniu siłownia, po której idę biegać 30-45min. (Celem jest redukcja i wszystko idzie w jak najlepszym kierunku, rezultaty widoczne są gołym okiem), lecz mam problem z kondycją, dokładniej rzecz ujmując jest fatalna. Gram w piłkę co weekend i po 15min biegania nie mam siły... Moje pytanie brzmi, czy kondycja przy tym treningu jaki stosuje przyjdzie po jakimś czasie, czy może coś zmienić?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Bieganie powinno wystarczyć. Wydłużaj czas i z czasem włącz zamiast cardio interwały, czyli przeplataj wysiłek o dużej intensywności z tym lżejszym.
Wysłana -
Organizm będzie się adaptować. Daj mu tylko czas
Wysłana -
Wszystko zależy też jak intensywnie biegasz. Przy 4 treningach w tygodniu i bieganiu albo jesteś przemęczony i szybko padasz albo to bieganie mało efeketywne.
Wysłana -
Staram się biegać tak żeby mieć "spokojne" tętno. Możliwe, że masz rację co do przemęczenia, szczególnie po treningu nóg jest ciężko, siły są, ale nogi odmawiają posłuszeństwa i robi się bieg rwany. Myślicie zatem, żeby spróbować robić interwały i ograniczyć bieg do 3x w tygodniu np?
Wysłana -
A przebiegniesz 40-50 min bez problemu ? Bo jeśli nie to pierw zbudowałbym bazę tlenową a interwały w późniejszym okresie.
Wysłana -
Niestety, ale bez problemu takiego czasu nie przebiegnę. Delikatny progres jest, ale jeszcze dużo brakuje, pewnie trzeba cierpliwości. Na razie biegam 30-45 min po każdym treningu siłowym, przeważnie wygląda to tak, że po 10-15 min kawałek muszę przejść szybszym spacerem i wtedy biegnę dalej.
Wysłana -
A więc masz cel na najbliższe tygodnie Później możesz wprowadzić interawały i przeplatać sprint z truchtem.
Wysłana -
Przy bieganiu trzeba nieco cierpliwości. Zacznij od marszobiegów są gotowe rozpiski biegowe w sieci jak dojść do ok 40-60minut ciągłego biegu. Na razie nie ma sensu sobie zawracać głowy tempem i dystansem
Wysłana -
Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi, tak więc zaczynamy ciężko pracować na sukces, pozdrawiam :)
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź