SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Transformacja 3lata do oceny procent BF

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4197

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 503
Witam.Chciałbym przedstawić wam moją transformację na przestrzeni 3 lat , aktualnie mam 19 lat trenuję SW od niecałych 2 miesięcy , wczesniej tylko siłownia głównie split.Pierwszy kontakt ze sztangą czerwiec 2013.
Waga: początkowa 58kg aktualnie 80kg
Wzrost: 188cm
Aktualnie trening baza składa się przede wszystkim z pompek w staniu na rękach 5 serii ,dipow z ciężarem 4-5 serii , pompek 4s oraz drążka z obciążeniem 8 serii , 4 nachwyt 4 podchwyt , trening siłowy siła/masa mało powtórzeń 5-6. To w bazie 2-3 razy w tygodniu.W statyce (2 razt w tygodniu) aktualnie głównie trzymanie tuck planche progresja oraz ćwiczenia pod flage.Robiłem handstand ale odpuściłem z powodu bólu nadgarstka,teraz wiąże bandażami.Przy okazji zapytam co polecacie na klate w SW wiem że trochę mi od łap odstaje już za czasów siłowni to zauważyłem, mile widziane porady ;)

Prosiłbym o ocenienie progresu,określenie typu budowy oraz % Bf , podejrzewam że jestem ekto lub ekto mezo.Oraz co sądzicie o plecach.


















Zmieniony przez - TheRun w dniu 2016-06-21 22:18:48

Zmieniony przez - TheRun w dniu 2016-06-21 22:20:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3363 Napisanych postów 72175 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 459095
https://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU_GALERIA_ZDJĘĆ-t452096.html

Przeczytaj regulamin i uzupełnij temat. Wtedy ocenimy :)