SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Transformacja 3lata do oceny aktualnie SW

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5164

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 503
Wstawiam jeszcze raz ze względu na mało danych i zdjęc w poprzednim temacie.

Witam.Chciałbym przedstawić wam moją transformację na przestrzeni 3 lat,trenuję SW od niecałych 2 miesięcy , wczesniej tylko siłownia głównie split.Pierwszy kontakt ze sztangą czerwiec 2013.

Wiek : Za miesiąc 19 :)
Waga: początkowa 58kg aktualnie 80kg
Wzrost : 188-190 cm , ostatni pomiar w grudniu 2015 jeszcze w szkole: 188cm
Staż treningowy: 3lata
Obwód ramienia: Lewy 39cm Prawy 38cm
Obwód klatki: niestety nie mam możliwosci zmierzyć
Obwód Pasa:77/78 cm
Wyciskanie leżąc: Za czasów siłowni ostatni rekord jaki pamiętam to było coś koło 105kg
MC: Nie robiłem maxa
Przysiad: Również nie


Aktualnie trening baza składa się przede wszystkim z pompek w staniu na rękach 5 serii ,dipow z ciężarem 4-5 serii , pompek 4s oraz drążka z obciążeniem ok 8 serii , 4 nachwyt 4 podchwyt , trening siłowy siła/masa mało powtórzeń 5-6 jeśli mam dostęp do podwieszania ciężaru , jeśli nie to jade ok 8-10 powtorzen wszedzie wolna faza negatywna,czucie miesnia. To w bazie 2-3 razy w tygodniu.W statyce (2 razy w tygodniu) aktualnie głównie trzymanie tuck planche progresja oraz ćwiczenia pod flage.W dni wolne wychodze tez często dla hobby na drązek porobić jakieś serie muscle upów.Robiłem handstand ale odpuściłem z powodu bólu nadgarstka,teraz wiąże bandażami.Przy okazji zapytam co polecacie na klate w SW wiem że trochę mi od łap odstaje już za czasów siłowni to zauważyłem, mile widziane porady ;)

Prosiłbym o ocenienie progresu,określenie typu budowy oraz % Bf , podejrzewam że jestem ekto lub ekto mezo.Oraz co sądzicie o plecach.


















Zmieniony przez - TheRun w dniu 2016-07-01 21:11:07