SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Tragiczny wpływ węglowodanów na moją sylwetkę i organizm co zrobić? CZEMU tak źle je przyjmuje

Wysłana -
Zawsze byłem ulany, tzn nie gruby wręcz szczupły, były czas kiedy przy wzroście 185 cm ważyłem 77 kg i miałem wysoki poziom tłuszczu, wody w organizmie. Mam 23 lata i chyba odkryłem tego problem szkoda, że dopiero teraz. Źle przyjmuję węglowodany, im więcej ich jest to staje się ociężały, puchnie mi brzuch, rośnie poziom tkanki tłuszczowej, szybciej łapie wodę węgle wiążą wode, mam zmiany nastroju, Pytanie czy te obserwacje są prawidłowe i możliwe że węgle mają na mnie aż taki wpływ? Proszę o odpowiedź i dziękuje za porady
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja bym piowiedział że to cały ogół złego odzywiania ma na Ciebie taki wpływ, a nie tylko same węglowodany, problemem moze być też ich źródło, ale nie ma jak tego ocenić nie wiedząc jak się odżywiasz .
Wysłana -
Nie wegle a dieta całościowa .
Wstaw swoją diete do oceny i podaj więcej informacji o sobie .
Wysłana -
23 lata 190 cm wzrostu aktualnie 88 kg wagi. Wysoki poziom tkanki tłuszczowej. Co do diety a właściwie jej braku, no to tak jak pisałem głównie opieram się na węglowodanach. Ziemniaki, chleb, jakaś szynka, na obiad głównie ziemniaki, to jakiś sos. Jeśli chodzi o cukry to słodycze wchodza w gre nie za często.
Wody staram się pić dużo, pije sporo mleka.











Zmieniony przez - FONFE w dniu 2018-01-07 21:09:36
Wysłana -
Czasami majonez, na kolację to głównie kiełbasa, albo kanapki z szynką boczkiem salcesonem
Wysłana -
Dieta bardzo zla, brak bialka, brak zdrowych tluszczy, witamin (poza tymi z ziemniaków). Kazdy by się czuł źle
Wysłana -
a sylwetka wygląda na mocno otłuszczoną?
Wysłana -
Zacząłem przyjmować magnez plus witamine d3, białko w mleku
Wysłana -
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Wysłana -
to nie węglowodany sprawiają, że tyjesz tylko dodatni bilans kaloryczny, oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne są różne wzory w internecie, dostostuj się do nich, utnij 500kcal, zacznij jeść czysto, na forum znajdziesz różne przepisy na zdrowe dania, zmień złe nawyki żywieniowe


Zmieniony przez - damispro w dniu 2018-01-07 21:28:23
Wysłana -
Dzięki poczytam Wiem że bilans musi być ujemny, wiem ale mieszkam z rodzicami, jestem na studiach jestem osobą bardzo nerwową, jak się denerwuje a teraz idzie ciężka sesja od razu chce mi się jeść a wtedy wjeżdżają węgle. Jeśli chodzi o aktywnośc fizyczną to raz w tygodniu basen 2 razy siłka. Trening szybki intensywny. Treningi dopiero od 2 tyg. No ale coś zacząłem robić


Zmieniony przez - FONFE w dniu 2018-01-07 21:32:37
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź