SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Tomex11 - Dziennik treningowy start str. 8

Wysłana -
Witam

przeczytałem kilka tematów o pompkach i każdy narzeka , że samymi pompkami nie da się przypakować, a główny problem większości jest taki , że po 2 tygodniach bądź maks miesiącu przestają ćwiczyć to przecież cudów nie ma, poróbcie sobie pompki zwykłe na początek przez pół roku np. tylko systematycznie i przykładajcie się do każdego treningu bo czytam w nie których tematach ludzie piszą , że robią po ponad 1000 pompek na trening co dziennie i nie widać prawie efektu to, aż smiać mi się chce z tego

bo np. program 100 pompek jest źle rozpisany za duże przeskoki są w dalszych etapach, nie ma opcji, aby ktoś kto powiedzmy robi 10 pompek robił po 6 tygodniach 100 pompek w jednej serii

kiedyś robiłem pompki w domu przez pół roku co 3 dni i efekty były niezłe siła wygląd i wytrzymałość to jest bardzo dobre ćwiczenie, pamiętam wtedy byłem młody i nie mogłem podnieść 50 kg na siłowni bo nie ćwiczyłem w ogóle po pół roku po tych pompkach jak wróciłem na siłownie po miesiącu ćwiczeń robiłem serie na klatkę po 75-80 kg 8-12 powtórzeń

teraz miałem parę lat przerwy w ćwiczeniu jakimkolwiek i od jakiegoś miesiąca zacząłem robić pompki i tak najpierw zrobiłem ledwo 15 jedną serie teraz robię po miesiącu 8 seri łącznie 150 pompek na trening przerwy między seriami maks 3 minuty czyli schodzi mi się 30-40 minut maks na cały trening pompek, robię trening później daje dwa dni odpoczynku , aby mięśnie się zregenerowały efekty na sile, ilości pompek i wyglądzie są już po miesiącu i to niezłe tylko pamiętajcie systematyczność to podstawa jak i sumienne przykładanie się do każdego treningu

robię w ogóle taki trening

1 dzień pompki plus biceps hantlą, brzuszki
2 dzień kaptury sztangą jedno ćwiczenie plus triceps hantlą dwa ćwiczenia
3 dzień brzuszki, plecy jedno ćwiczenie sztangą (bo nie mam możliwości robienia czegoś innego na plecy, barki tylnie jedno ćwiczenie hantlą po to robię plecy i tylną część barków , aby się nie garbić bo i tak się garbie, a klatka jak urośnie i barki przednie to jeszcze gorzej

przydało by się jeszcze robić coś na nogi np. przysiady, ale na razie nie chcę mi się chyba dopiero na wiosnę w końcu się zmotywuje i zacznę biegać.......

i tak w kółko czyli ćwiczę codziennie, plan jest taki , że gdy dojdę do 300 pompek w 9 seriach na trening z 3 minutowymi przerwami między seriami to zmienię trening na 4 serie pompek z plecakiem z ciężarami , które będę systematycznie zwiększał, 2 serie pompki na wąsko i 2 serie nogi wyżej na górną część klatki

na razie po miesiącu z 15 pompek 1 seria doszedłem na ostatnim treningu do 8 seri zwykłych dokładnych pompek do 149 serie 25 20 20 20 15 15 19 15

a jak to jest u was z pompkami robi ktoś? jakie efekty jeśli chodzi o siłę , wygląd, wytrzymałość, masę , rzeźbę?

może ktoś robi już długo pompki jakie macie efekty, może jakieś zdjęcia?

szkoda, że ja miesiąc temu gdy zacząłem ćwiczyć nie walnąłem jakiejś fotki no nic trudno

pozdrawiam

edit tam źle napisałem nie róbcie brzucha w dniu kiedy robicie pompki, bo przy pompkach pośrednio pracują też mięśnie brzucha i przynajmniej ja mam później problem z brzuszkami tego dnia, lepiej robić nawet dzień pod rząd brzuszki w ten dzień co robię triceps i kaptury, a także następnego dnia co robię plecy i barki, mięśnie brzucha dość szybko się regenerują także dzień pod rząd nie przeszkadza , a tego samego dnia po pompkach jest z tym problem

Zmieniony przez - tomex11 w dniu 2013-10-02 02:51:19
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
mowa o zwykłych pompkach czy o wielu wariancjach tego ćwiczenia?
Wysłana -
Ja robię tylko pompki i dipy jeżeli chodzi o klatę(+ wiele innych ćwiczeń na resztę ciała). Efekty są w miarę okej, ale z wagą stoję w miejscu od 2 lat jakoś, ale to wina braku diety. To teraz tak, pompki wąskie tudzież diamentowe, to przede wszystkim środek klaty, i jako, że jest dłuższy ruch rąk to bardziej idzie w triceps, przy pompkach szerokich bardziej pracuję klatka z barkami, i ofc. są tego wariacje itd itd. Jeżeli chcesz zwiększyć mięśnie, to rób wolne powtórzenia, naprawdę wolne. Jak na moje oko robisz za duże przerwy między seriami, takie przerwy się nadają trenowanie siły gdzie powtórzeń nie jest więcej niż 4. Swoje fotki gdzieś miałem nawet w tym dziale ale nie chce mi się szukać, powiem tyle 186 wzrostu 72kg wagi, 76pas 34 ramie(gdzie biceps mam bardzo słaby z wyniku braku drążka przez wiele czasu), rzeźba jako taka jest, ale jeżeli chcesz dobrze wyglądać to dieta.
Wysłana -
u mnie jeśli chodzi o wagę to rok temu przed zimą ważyłem 108 kg przy 183 cm wzrostu, odchudzałem się styczeń, luty i w 2 miesiące schudłem do 90 kg , później zacząłem jeść normalnie oczywiście już mniejszy miałem apetyt niż wcześniej i jakoś do tej pory nie przytyłem ani kilograma ważę 90 kg cały czas, plan jest taki , aby ćwiczyć pompki przynajmniej do końca marca 2014 czyli 7 miesięcy czy dam rade zobaczymy.......... jeśli chodzi o brzuszki to jak z pompkami jeśli dojdę do jakiejś sensownej ilości na serie zmienie trening ze zwykłych na spięcia i skośne brzuszki

mi taka waga jaką teraz mam odpowiada, a nawet jeszcze z 3 kg mógłbym zrzucić lub po prostu tłuszczyk zamienić na same mięśnie.

Zmieniony przez - tomex11 w dniu 2013-10-02 17:06:12
Wysłana -
Tłuszcz się w mięśnie jeszcze nikomu nie zamienił:D Tzn robienie samych regularnych pompek i brzuszków to bardzo kiepski pomysł
Wysłana -
chodzi mi o to , że ta waga mi odpowiada i jeśli będę dalej ważył 90 kg to będę zadowolony tylko wiadomo, że wolałbym w mięśniach samych tyle ważyć niż w tłuszczu, ja dużo go nie mam trochę na brzuchu zostało na środku bo po bokach praktycznie w ogóle
Wysłana -
Nie no wiem wiem, żartowałem sobie:D Ale mówię Ci serio przemyśl ten trening
Wysłana -
no jeśli chodzi o twoją wagę to jak dla mnie przy tym wzroście znacznie za mało, młody jesteś jeszcze przytyjesz pewnie

trening dobry właśnie w jedną zimę schudłem teraz przytyram w domu do wiosny, później może zacznę biegać , a w następną zimę może siłownia o ile mi zapału starczy

szkoda, że foty nie walnąłem ja po miesiącu widzę spore efekty i nie tylko ja bo inni też mi mówią

jeśli dotrwam do końca marca z treningiem to zrobię fotkę i wrzucę w tym temacie o ile będę w miarę wyglądał..............

Asams a Ty długo już robisz pompki ? jakie serie, jakie ilości?

przed chwilą zrobiłem pomiary pas 98 cm, biceps 36 cm klatka, 112 cm



Zmieniony przez - tomex11 w dniu 2013-10-02 19:06:42
Wysłana -
Ja robię od ok. 3 lat, tylko nie robię pompek pod wytrzymałość a bardziej staram się robić je siłowo lub dynamicznie. Chociaż 1 rok treningów nie wiem czy można nazwać treningami.
No z tego co pamiętam to ja mam 76 pas 34 łapa 104-6 klata.
Wysłana -
Zdaje sie ze wazzup z forum wlasnie zamienil tluszcz w miesnie. Tzn z waga spadl nawet troche a obwody poszly mocno w gore. Czyli jednak jest to mozliwe zeby nie tyc a masa szla :p
Wysłana -
Nie no wiadomo, że można zrzucać tłuszcz, i budować mięśnie, mi chodziło o to pojęcia w wersji bardziej biochemicznej
Strona 1 z 47
Dodaj odpowiedź