SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tobiasz Rusek - sezon jesienny 2023

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 152613

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez lubiekaszke z działu Trening dla zaawansowanych.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 434 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6063
Witam wszystkich!

Postanowilem zalozyc dziennik aby dodatkowo zmotywowac sie do ciezszej pracy w trudnym okresie jakim bedzie dla mnie najblizszy czas.

Obecnie dochodze do siebie po zawodach i wznawiam treningi ;) startowalem na UMP i byl to moj debiut, udalo mi sie zajac 3-cie miejsce z czego jestem ogromnie zadowolony :)

W przygotowaniach pomagal mi i wspieral Radek Slodkiewicz, ktoremu bardzo dziekuje, za poswiecony czas oraz za bardzo cenne rady. Polecam kazdemu wspolprace z Nim, zarowno poczatkujacym jak i juz zaawansowanym zawodnikom.

O sobie:
Jestem studentem Politechniki Poznańskiej, Budownictwo, 1-wszy semestr mgr

Wiek: 23 lata, rocznik 1990

Wrost: ok 180cm
Waga: na ta chwile ok 86-87 kg (sporo wody zlapalem po zawodach ;) jeszcze waga sie nie unormowala ) na zawodach waga pokazala 76,8 kg

Forma na 2 dni przed zawodami:







A tak prezentowala sie forma na zawodach:







Najblizsze cele:
Budowanie masy miesniowej przy zachowaniu rozsadnego bf

Trening w obecnym tygodniu jest troche na rozruszanie sie ;)

Trening z dzisiaj:
Czworki:
prostowanie na maszynie 20-15 x5
suwnica skos 15-12 x4
fronty 10-6 + wykroki 12 superseria x4
przysiady na maszynie 12 x3

Lydki:
wspiecia 20 x8

Dieta:
100g owsianych, 50g bialka z odzywki, 2 male jablka
2x 250g piersi, 50g ryzu, szpinak+cebula
400g ziemniakow, 4 cale jajka 3 bialka
2x 250g piersi, 50g ryzu, szpinak+cebula
10 bialek 2 zolta + pol cebuli

miedzy posilkami poki co wpadlo dodatkowo - jedno male jablko i pare migdalow

Zmieniony przez - Tobiass w dniu 2013-05-24 19:51:12
Ekspert SFD