SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tkanka tluszczowa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3272

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 617
Nie wiem ile jej powinno sie miec , ale po ostatnich badaniach wyszlo mi 2,89% - i jak mam to interpretowac? za malo? naprawde za malo ??? czy czas juz przytyc? wzr.172, waga ~64kg.

deszczowy

deszczowy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 617
Masz racje. Jak dla mnie ilosc tkanki nie jest wazna - jestem przeciez tylko amatorem. Ciekawe jest ze to urzadzenie poprzez ktore ja mierzylem dzialalo podobnie, tyle ze ja trzymalem je w dloniach przed soba i z tego co pamietam to ... mniej wiecej podobnie to mialo dzialac - cos mi tam lekarz tlumaczyl ale zebym ja to teraz pamietal ... ;)



deszczowy

deszczowy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1185 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 2123
Chyba coś wam się pomerdało. Zawodowcy mają ja na poziomie około 5%. Chyba, że jestes anorektykiem.

Pozdrowienia
Xena

Pozdrowienia
Xena

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 617
Nie! nie jestem anorektykiem! A co cos nie wporzadku ze mna jest? Wygladam normalnie i nie mam klopotow ze zdrowiem.

deszczowy

deszczowy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1185 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 2123
to wynik jest bledny

Pozdrowienia
Xena

Pozdrowienia
Xena

...
Napisał(a)